Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Znaleziono 257 wyników
Forum forum.hutnik.krakow.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Białe swetry
gooryl

Odpowiedzi: 61
Wyświetleń: 21473

PostForum: Kącik Kolekcjonera   Wysłany: Sob Wrz 19, 2009 9:38 pm   Temat: Białe swetry
Do kiedy zbierasz zamówienia? Jaki termin?



do 10 pazdziernika Smile czytaj powoli i dokładnie
  Temat: Z sieci kasa
gooryl

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 3450

PostForum: Kogel-Mogel   Wysłany: Nie Wrz 13, 2009 11:10 am   Temat: Z sieci kasa
To już bardziej polecam www.otineo.com

Za oglądanie reklam punkty wymienialne na doładowanie telefonu.
Przy dobrej aktywności można z 10 zł na miesiąc wyciągnąć


potrzebny jest nr tel osoby p ...
  Temat: Ciuchy (Koszulki, Bluzy, itp.)
gooryl

Odpowiedzi: 426
Wyświetleń: 153493

PostForum: Kącik Kolekcjonera   Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 12:29 pm   Temat: Ciuchy (Koszulki, Bluzy, itp.)
tak jest napisane Kutnik??


zapewniam zejest Hutnik Smile
  Temat: Ciuchy (Koszulki, Bluzy, itp.)
gooryl

Odpowiedzi: 426
Wyświetleń: 153493

PostForum: Kącik Kolekcjonera   Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 8:44 am   Temat: Ciuchy (Koszulki, Bluzy, itp.)
http://i25.tinypic.com/2lxh1jo.jpg



projekt robiony na szybko Smile
  Temat: Ciuchy (Koszulki, Bluzy, itp.)
gooryl

Odpowiedzi: 426
Wyświetleń: 153493

PostForum: Kącik Kolekcjonera   Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 9:30 pm   Temat: Ciuchy (Koszulki, Bluzy, itp.)
ja bym wolał longsleev (chyba tak sie to pisze:P ) cały biały z małym napisem Hutnik Kraków Smile
  Temat: GADŻETY GT'02
gooryl

Odpowiedzi: 181
Wyświetleń: 103076

PostForum: Kącik Kolekcjonera   Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 6:37 pm   Temat: GADŻETY GT'02
Po ile kufle?


były po 25
  Temat: Unia Tarnów - Hutnik Kraków (sobota 29.08 , godzina 17:00)
gooryl

Odpowiedzi: 113
Wyświetleń: 46947

PostForum: ARCHIWUM - KS Hutnik   Wysłany: Nie Sie 30, 2009 6:07 pm   Temat: Unia Tarnów - Hutnik Kraków (sobota 29.08 , godzina 17:00)
proponuje Ożóg złożyc CV do TVP Smile Bo jak dla mnie zdecydowanie lepsze analizy niz Engela i rekina Gmocha Wink
A noz moze sie uda Cool Razz


gdzies tam wczesniej pisał ze szuka pracy Very Happy

...
  Temat: Unia Tarnów - Hutnik Kraków (sobota 29.08 , godzina 17:00)
gooryl

Odpowiedzi: 113
Wyświetleń: 46947

PostForum: ARCHIWUM - KS Hutnik   Wysłany: Sob Sie 29, 2009 9:34 pm   Temat: Unia Tarnów - Hutnik Kraków (sobota 29.08 , godzina 17:00)
posiada ktos jakies foto ?

chodzi mi o nasz sektor Smile

pozdro !
  Temat: fajne laski w wyobraźniach kibiców Hutnika
gooryl

Odpowiedzi: 410
Wyświetleń: 189355

PostForum: Kogel-Mogel   Wysłany: Pią Sie 28, 2009 10:42 pm   Temat: fajne laski w wyobraźniach kibiców Hutnika
o kurwa moja laska gdzie ja znalazles ? Shocked Shocked

Twoja mowisz ? jak wczoraj była u mnie na noc mowiła ze nie ma nikogo Very Happy

zrodło
http://c.wrzuta.pl/wi11615/7ae4f6e8001ddbc7490e484f/0 ...
  Temat: fajne laski w wyobraźniach kibiców Hutnika
gooryl

Odpowiedzi: 410
Wyświetleń: 189355

PostForum: Kogel-Mogel   Wysłany: Pią Sie 28, 2009 9:07 pm   Temat: fajne laski w wyobraźniach kibiców Hutnika
http://i31.tinypic.com/2wpj80z.jpg


kurwa... zakochałem sie <3 Very HappyVery HappyVery Happy
  Temat: Hutnik Kraków - Nida Pińczów (środa 26.08.09, g. 17:00)
gooryl

Odpowiedzi: 95
Wyświetleń: 37277

PostForum: ARCHIWUM - KS Hutnik   Wysłany: Sro Sie 26, 2009 7:00 pm   Temat: Hutnik Kraków - Nida Pińczów (środa 26.08.09, g. 17:00)
dziadek tez bez rewelacji ...

ogolnie fajny mecz Smile
  Temat: Śmieszne avatary, zdjęcia, filmiki, prezentacje
gooryl

Odpowiedzi: 2556
Wyświetleń: 895129

PostForum: Kogel-Mogel   Wysłany: Wto Sie 25, 2009 3:12 pm   Temat: Śmieszne avatary, zdjęcia, filmiki, prezentacje
http://www.youtube.com/watch?v=HoPERb3kKCw&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=e6rf8RpjX6A&NR=1&feature=fvwp
  Temat: Wszystko o Nowej Hucie
gooryl

Odpowiedzi: 1025
Wyświetleń: 324842

PostForum: Kogel-Mogel   Wysłany: Pią Sie 21, 2009 1:31 pm   Temat: Wszystko o Nowej Hucie
W skrócie, do ulicy Wiślickiej.

Pamiętam jeszcze, jak byłem mały, jeździły autobusy pośpieszne B. Wsiadałem na Wiślickiej i mówiłem, że jadę do Krakowa (tak, tak, wtedy nie mówiło się, że jedzie si ...
  Temat: PRZEBUDOWA STADIONU <KONIECZNOŚĆ>
gooryl

Odpowiedzi: 350
Wyświetleń: 157438

PostForum: ARCHIWUM - MARKETING i wieści z SSA.   Wysłany: Czw Sie 20, 2009 9:52 pm   Temat: PRZEBUDOWA STADIONU <KONIECZNOŚĆ>
dzis byłem na ESS zliczyłem ze mamy 1232 zydowskie krzesełka po 5 rzedów z prawej i lewej strony naszych "Hutnik" i po 2 (prawa jak i lewa) dodatkowe rzedy od strony Attaku


ogolnie to ...
  Temat: Żużel
gooryl

Odpowiedzi: 280
Wyświetleń: 107598

PostForum: Kogel-Mogel   Wysłany: Czw Sie 20, 2009 9:47 pm   Temat: Żużel
Byłem w czoraj na stadionie i chłopaki montuję czerwone krzesełka z Kałuży , a słupy z Reymonta leżą przed klubem ... ale nie zrobiłem fotek bo ciemno było ;p


gdzie?? na przeciwko wiezyczki sedzi ...
 
Strona 1 z 18 Idź do strony 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Tesko 1.3 created by JR9 Styles