Piotrze:
Po pierwsze moje przeprosiny: firm, ktore pozyskales dla Hutnika, nie jest zbyt wiele - ale jednak sa. To mniejszy lub wiekszy, ale sukces. Jako, iz sie mylilem (widac niezbyt dokladnie czytalem forum i utkwilo mi w pamieci jak pisales kiedys, ze wszystkie firmy jakie reklamuja sie na Suchych Stawach, to ciaglosc po poprzednim marketingowcu) przyjmij moje przeprosiny!
Po drugie: oceniajac Cie nie mialem wiedzy, iz nie dysponujesz zadnymi srodkami finansowymi na dzialalnosc marketingowa. Trudno w zwiazku z tym oczekiwac, ze owoce Twojej pracy beda finansowo odczuwalne. Trudno ukladac plan marketingowy, nie majac kasy.
Po trzecie : informacja o przekazywaniu znacznej czesci swojego uposazenia dla potrzeb Hutnika... Wielki szacunek dla Ciebie.
Po czwarte: moje zdanie na temat nazwy Twojej funkcji pozostaje bez zmian - marketing, to bardzo szeroki zakres. Z uwagi na taka, a nie inna sytuacje finansowa uwazam, ze rzeczywiscie pozostaje Ci skupic sie na dzialalnosci PR (dosc osobliwej - bez pieniedzy) probujac dzialac szerzej. Rownoczesnie jestes dyr. ds marketingu - i to przy ocenie Twojej pracy jest dla oceniajacego mylace.
Po piate: staraj sie, pomimo wszystko, dawac info nt. obecnej sytuacji z Mittal-em. To sprawa bardzo nas wszystkich interesujaca. Pisalem o tym we wczesniejszym wpisie. Nie chodzi o ocene szans na podpisanie kontraktu. Wystarczy informacja, ze sprawa jest jeszcze aktualna, ze ktoś w dalszym ciagu rozmawia.
Po szoste: w niedlugim czasie dotrze do Ciebie anonsowana przeze mnie przesylka
Piotrze, zycze sukcesow!
viki