ŻENUJĄCA FREKWENCJA-TO SIĘ MUSI ZMIENIĆ!
Moderatorzy: dUfio, majlech, lucero
słowo klucz.SUKCES.żadne kurwa plakaty i tym podobne nie przyciągną na SS ludzi.z najnowszej historii,baraż o 2 ligę z Jeziorakiem,jeszcze za czasów ssa.bez reklamy.2,5 klocka ludzi.tylko sukces sportowy może zwiększyć frekwencje.a bez niego pozostaniemy w kręgu tych 1500 osób,które raz przyjdą,a raz nie.jesteśmy jedynym w Polsce klubem stricte kibolskim,i wolę to niż taką polonię wwa,którą zarobasy zrobiły w chuja.
my Hutnika wierni fani,z Nowej Huty chuligani
Skoro dla klubu to ryzyko - to zawsze następnym razem przyłożyć ręke do promocji klubu mogą kibice, zrobi się zrzute, zamowi się plakaty i coś wymysli i po sprawie. Nie każda akcja promocyjna musi być przecież wykonywana przez zarząd.
W takiej sytuacji moim zdaniem trzeba sie skupic na duzym wyraznym napisie Hutnik, sporym rozmiarze plakatu. dalej rywal i tyle. I mozna faktycznie sie ugadać z jakimis sklepami itp.
Aczkolwiek zgadzam się ze słowami Gumeziego. Jeziorak to najlepszy przykład. Mozemy wychodzic z siebie, a pikole mają to tam gdzie wzrok nie sięga.
W takiej sytuacji moim zdaniem trzeba sie skupic na duzym wyraznym napisie Hutnik, sporym rozmiarze plakatu. dalej rywal i tyle. I mozna faktycznie sie ugadać z jakimis sklepami itp.
Aczkolwiek zgadzam się ze słowami Gumeziego. Jeziorak to najlepszy przykład. Mozemy wychodzic z siebie, a pikole mają to tam gdzie wzrok nie sięga.
Moim zdaniem dobrą opcją byłyby ulotki do skrzynek pocztowych + do większych sklepów w NH.Taka ulotka zawierała by terminarz meczów Hutnika na jesienni,ceny biletów,kilka zdjęć z lepszych spotkań tego sezonu oraz któtki opis odnośnie tego jak funkcjonuje NH2010, jak ważna jest frekwencja itd.Koszt byłby jednorazowy, trzeba by było zorganizować ludzi do rozniesienia co nie powinno być problemem, bo wystarczy kilka osób, żeby ogarnąć całą Starą Hute plus Czyżyny i Wzgórza.Niestety finansowo póki co nie mogę dać wsparcia, ale moge zadeklarować koloportaż na wszystkich Centrach plus powiedzmy Szklane Domy.Zapewne zaraz poleci argument, ze ulotki się wyrzuca.To prawda, ale jak zobaczy ktoś herb Hutnika to napewno ja przeczyta i nawet weźmie do domu, dodatkowo ludzie starsi wręcz lubują się w czytaniu różnego rodzaju reklam, więc spora ich część mogłaby dowiedzieć się o meczu itd
Kolejnym źródłem informacji ludzi poza internetem jest TVP Kraków i Kronika Sportowa.Oczywiśćie wiem, że to nie łatwe, ale gdyby w jakiś sposób udało się namówić ich do zrobienia krótkiego reportażu przed samym startem rundy, napewno wiele osób zwłaszcza starszych , które niegdyś przychodziły na Hutnika mogłoby się zainteresować.Do tego jak ktoś wcześniej wspomniał akcje w zakładach pracy przede wszystkim Arcellor Mittal.
Kolejnym źródłem informacji ludzi poza internetem jest TVP Kraków i Kronika Sportowa.Oczywiśćie wiem, że to nie łatwe, ale gdyby w jakiś sposób udało się namówić ich do zrobienia krótkiego reportażu przed samym startem rundy, napewno wiele osób zwłaszcza starszych , które niegdyś przychodziły na Hutnika mogłoby się zainteresować.Do tego jak ktoś wcześniej wspomniał akcje w zakładach pracy przede wszystkim Arcellor Mittal.
huteusz pisze:Skoro dla klubu to ryzyko - to zawsze następnym razem przyłożyć ręke do promocji klubu mogą kibice, zrobi się zrzute, zamowi się plakaty i coś wymysli i po sprawie. Nie każda akcja promocyjna musi być przecież wykonywana przez zarząd.
chodzi o to żeby nośnik był wynajęty na cała rundę i zawsze było to to samo miejsce, a nie o jednorazowa akcje
Piotrek pisze:
Na dziś klubu na to nie stać, bo jest to ryzyko i zdaję sobie z tego całkowicie sprawę, jednak powinniśmy iść do przodu i ciągle się rozwijać.
jakie ryzyko. jeśli z kwot podanych przez Majlecha wynika ze gdy
2 plakaty przyciągną 1 osobę wychodzimy na zero.
majlech pisze:)Gdyby kazdy wzial sobie to do serca (bo byla juz o tym mowa kilka razy) i znalazl jeden punkt do ktorego dostarczalby plakat przed meczem, to efekt bylby lepszy niz wynajem firmy plakatujacej.
gdyby każdy , mieniący się kibicem Hutnika, chodził na mecze nie byłoby tego tematu.
wiesz że niestety tak nie będzie
Filmotechnika plakat B2 0,95zł/szt/1 dzień/netto. Minimalna ekspozycja 5 dni, czyli jeden plakat kosztuje 5 zł. Rozwieszenie 100 plakatów(bodajże tyle tablic mają w Hucie) plus druk to koszt około 1000 zł. Licząc 25 meczy to jest kwota 25 tys zł/sezon, przy czym podpisując umowę możemy się potargować. Teraz pytanie 25 tys dać na plakaty, dać zawodnikom, dać GT.
Temat jest do ruszenia od nowego sezonu, więc myślę że można i należy to teraz rozkminić.
Temat jest do ruszenia od nowego sezonu, więc myślę że można i należy to teraz rozkminić.
Jak dla mnie plakaty nic nie dadza i jednej osoby na 2 plakaty za nic nie osiagniemy. To juz lepiej wydac 100zł na tego smiesznego FB promujac post o meczu
Racje jest jedna, iz bez zajawki a to oznacza dobry wynik cudow nie zdzialamy.
Musimy miec sztywne 600-700 osob na meczu aby finansowo to w jakikolwiek sposob dzialalo - 300 bedzie dochodzic przy lepszych wynikach a na hitach byloby wtedy te 1200-1300 oczywiscie z 200-300 osobami sluzby informacyjnej
Dobre kielbaski to nie wszystko
Na dzis do zrobienia jest, aby wyselekcjonowac grupe tych 700 osob ktora musi byc na kazdym meczu bankowo (100 osob wymiennie moze chorowac)
Racje jest jedna, iz bez zajawki a to oznacza dobry wynik cudow nie zdzialamy.
Musimy miec sztywne 600-700 osob na meczu aby finansowo to w jakikolwiek sposob dzialalo - 300 bedzie dochodzic przy lepszych wynikach a na hitach byloby wtedy te 1200-1300 oczywiscie z 200-300 osobami sluzby informacyjnej
Dobre kielbaski to nie wszystko
Na dzis do zrobienia jest, aby wyselekcjonowac grupe tych 700 osob ktora musi byc na kazdym meczu bankowo (100 osob wymiennie moze chorowac)
-
- Posty: 553
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 10:15 am
Nie wiem czy pamiętacie ale za czasów ekstraklasowych wisiał cały terminarz na tablicach umieszczonych przed NCK na Placu Centralnym.
Może warto by było porozmawiać z NCK na ten temat? Byłby to jednorazowy wydatek /a może barter?/, miejsce dobre widoczne również z tramwaju i przy okazji symboliczny powrót do starej dobrej tradycji.
Może warto by było porozmawiać z NCK na ten temat? Byłby to jednorazowy wydatek /a może barter?/, miejsce dobre widoczne również z tramwaju i przy okazji symboliczny powrót do starej dobrej tradycji.
Porter_HKS pisze:Nie wiem czy pamiętacie ale za czasów ekstraklasowych wisiał cały terminarz na tablicach umieszczonych przed NCK na Placu Centralnym.
Może warto by było porozmawiać z NCK na ten temat? Byłby to jednorazowy wydatek /a może barter?/, miejsce dobre widoczne również z tramwaju i przy okazji symboliczny powrót do starej dobrej tradycji.
Pod bramą główną kombinatu też chyba coś takiego było.
-
- Posty: 1522
- Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 1:24 pm
Są pomysły, są zatem chętni do ich realizacji?
Jeśli tak to: potrzeba jedną osobę, która będzie koordynatorem tego wszystkiego, ale od A do Z. Osobę, która zadba o kontakty z drukarnią, projektującym plakaty, dopilnuje ich dostarczenia, przewiezienia, wgrania projektu, ustalenia kto rozkleja, gdzie można to załatwić za darmo, czy NCK się zgodzi na tablicę barterowo, kto wydrukuje ulotki barterowo, rozniesie ulotki po blokach itp. Jeśli jest chętny podjąć się tej koordynacji i poprowadzić wszelkie pomysły dotyczące zwiększenia frekwencji na meczach to poproszę o kontakt na pw ze mną. Ta osoba miałaby się zająć tylko jednym tematem: "koordynacja zwiększenia frekwencji na meczach".
Jeśli tak to: potrzeba jedną osobę, która będzie koordynatorem tego wszystkiego, ale od A do Z. Osobę, która zadba o kontakty z drukarnią, projektującym plakaty, dopilnuje ich dostarczenia, przewiezienia, wgrania projektu, ustalenia kto rozkleja, gdzie można to załatwić za darmo, czy NCK się zgodzi na tablicę barterowo, kto wydrukuje ulotki barterowo, rozniesie ulotki po blokach itp. Jeśli jest chętny podjąć się tej koordynacji i poprowadzić wszelkie pomysły dotyczące zwiększenia frekwencji na meczach to poproszę o kontakt na pw ze mną. Ta osoba miałaby się zająć tylko jednym tematem: "koordynacja zwiększenia frekwencji na meczach".
Jeśli chodzi o NCK to mogę zapytać znajomej która tam pracuje. Może pogada z dyrektorem a jak nie to da jakiś namiar z kim to można załatwić.
Panowie musimy jasno powiedzieć, że plakat czy coś innego musi być. Wydaje mi się, że reklamowanie meczy zostało zaniedbane. Rozumiem, że brakuje rąk do pracy i widać niestety efekty. Nawet w HTV w tym sezonie mało się dzieje. W tamtym sezonie regularnie pojawiały się wywiady z piłkarzami były jakies konferencje. Coś się działo, a teraz cisza mimo, iż graliśmy w 4 lidze więcej chyba ludzi się pojawiało na meczach. Więc nie do końca jest też prawdą że wyniki podnoszą frekwencję. Podnoszą owszem ale nie samoistnie.
Jeżeli boicie się tych plakatów to może faktycznie pogadać z jakimiś większymi sklepami w Hucie czy nie moglibyśmy postawić gdzieś jakichś koziołków z plakatem czy w jakiś inny sposób reklamować się. Może z carefourem nawiązać jakąś współpracę.
Pomysłów jak widać mamy tylko jak zwykle nie ma kto ich realizować. I to jest nasz problem. Ale może tym razem coś spróbujemy wspólnymi siłami zdziałać.
Panowie musimy jasno powiedzieć, że plakat czy coś innego musi być. Wydaje mi się, że reklamowanie meczy zostało zaniedbane. Rozumiem, że brakuje rąk do pracy i widać niestety efekty. Nawet w HTV w tym sezonie mało się dzieje. W tamtym sezonie regularnie pojawiały się wywiady z piłkarzami były jakies konferencje. Coś się działo, a teraz cisza mimo, iż graliśmy w 4 lidze więcej chyba ludzi się pojawiało na meczach. Więc nie do końca jest też prawdą że wyniki podnoszą frekwencję. Podnoszą owszem ale nie samoistnie.
Jeżeli boicie się tych plakatów to może faktycznie pogadać z jakimiś większymi sklepami w Hucie czy nie moglibyśmy postawić gdzieś jakichś koziołków z plakatem czy w jakiś inny sposób reklamować się. Może z carefourem nawiązać jakąś współpracę.
Pomysłów jak widać mamy tylko jak zwykle nie ma kto ich realizować. I to jest nasz problem. Ale może tym razem coś spróbujemy wspólnymi siłami zdziałać.
KTO KOCHA TEN WIERZY!!!