Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

   co slychac u naszych rywali

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.hutnik.krakow.pl Strona Główna -> NOWY HUTNIK 2010
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 166, 167, 168  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzych1980



Dołączył: 16 Sie 2010

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 11:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kraków staje się sportową pustynią.Psiarnia wiadomo.pejsy tez wojują i profesor wiadomo ze tez robi sie sceptyczny co do tego interesu.garbarnia przeliczyła sie co do swoich mozliwości i po spadku tez moze być u nich niewesoło.can pakowi coraz trudniej z roku na rok inwestować w kosz.zostaje Puszcza.troche szczęścia bo o mądrość zarządu się nie martwie i za niedłgo możemy być pierwszą siłą w kopanej jak za dawnych lat w Krakowie😁
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KSH74NH



Dołączył: 25 Sie 2004
Skąd: swiatniki gorne

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 11:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przypomnuales mi to połączenie a pamiętasz nazwę tego tworu?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
Aldaris



Dołączył: 14 Gru 2006
Skąd: République du Niger

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 11:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KSH74NH napisał:
Przypomnuales mi to połączenie a pamiętasz nazwę tego tworu?


Z tego co pamiętam - Wisła/Hutnik Kraków
_________________
"Mnie sprawy tych dzikusów nie obchodzą. Ja jestem chrześcijaninem" - Zakari Lambo
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sudione



Dołączył: 21 Cze 2005
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 12:20 pm    Temat postu: Derby po latach Odpowiedz z cytatem

Tak sobie zadaje w sercu pytanie: ile by nas było na prawdziwych derbach po tylu latach u siebie i na Reymonta: 5000/1000, czy 4000/500, czy "na bogato" 7000/2000(bo pewnie więcej nie wpuszczą)? Laughing
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Krzych1980



Dołączył: 16 Sie 2010

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 1:06 pm    Temat postu: Re: Derby po latach Odpowiedz z cytatem

sudione napisał:
Tak sobie zadaje w sercu pytanie: ile by nas było na prawdziwych derbach po tylu latach u siebie i na Reymonta: 5000/1000, czy 4000/500, czy "na bogato" 7000/2000(bo pewnie więcej nie wpuszczą)? Laughing
rozumiem że pierwsza cyfra to my? Cool
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sudione



Dołączył: 21 Cze 2005
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 5:43 pm    Temat postu: Re: Derby po latach Odpowiedz z cytatem

Krzych1980 napisał:
rozumiem że pierwsza cyfra to my? Cool

Pierwsza liczba to "My u siebie", druga to "My na Reymonta". Laughing
P.S. Zresztą jak tak dalej będą "pluć" kibicie na profesora Filipiaka na ul. Kałuży plus Garbarni skończy się górka sportowa to może być ciekawie. Czyżby szykowały się derby co miesiąc? Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
patrix



Dołączył: 01 Maj 2009

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 6:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolejna Wisła na rozdrożu, tym razem Puławy:
https://kurierlubelski.pl/grupa-azoty-wycofala-sie-ze-sponsorowania-wisly-pulawy/ar/13726194?utm_source=social-media-facebook&utm_medium=przycisk-gora&fbclid=IwAR2dMZSnd8uBmcAZfjdt0E44Ps4KEgv6ZmPl82SHD3Oe94E4-EpnvmsgTa0
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ZBYCHO



Dołączył: 18 Gru 2008

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 8:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

patrix napisał:
Kolejna Wisła na rozdrożu, tym razem Puławy:
https://kurierlubelski.pl/grupa-azoty-wycofala-sie-ze-sponsorowania-wisly-pulawy/ar/13726194?utm_source=social-media-facebook&utm_medium=przycisk-gora&fbclid=IwAR2dMZSnd8uBmcAZfjdt0E44Ps4KEgv6ZmPl82SHD3Oe94E4-EpnvmsgTa0


Dobrze rozumiem że jak Puławy się wycofają to mecze będą anulowane i my na tym wyjatkowo zyskamy punktowo ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dUfio



Dołączył: 30 Sie 2004
Skąd: ja to znam

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 9:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aldaris napisał:
mr.Vitaminka napisał:
tak pół żartem pół serio. skoro mają wystartować od 4 ligi to może lepiej będzie jeśli zamienią się teraz z nami miejscami. oni do 3-ciej, my do ekstraklasy. za kasę z ncplus sprowadzamy nowych graczy, obecni młodzi zostają w komplecie i do gry bez długów i zobowiązań Smile


Generalnie to można by zagrać od wiosny na ich licencji i tak w zasadzie to optymalnym byłoby połączyć oba kluby. Oni dalej by mieli ekstraklasę, a my wskoczylibyśmy od razu do najwyższej klasy rozgrywkowej i odpadła by konieczność budowy nowego stadionu na SS, bo mecze rozgrywalibyśmy na Reymonta.

Nie jest to opowieść z gatunku fantasy,


pisanie takich rzeczy nawet w formie "żartu" (?) na naszym forum jest po prostu niesmaczne


ciekawi mnie postawa wislakow po prawdopodobnym upadku i zaczynaniu od 4 ligi

z jednej strony mają dużo większą ilosć i mozliwosci niz my, z drugiej strony co innego jest być degradowanymz ogórkowej trzeciej ligi do wiejskiej czwartej, a co innego spadać tam z samego szczytu, gdzie rok temu byli krok od pucharów a i teraz pewnie liczyli ze z Blaszczykowskim w skladzie powalcza o Europę, a tu Jutrzenka Giebułtów i Wiślanka Grabie Shocked kurwa, kto by jeszcze kilaknascie miesiecy temu pomyslal, że mogą nas tam podmienić?

druga sprawa jest taka, że my zaczynając w 2010 dzialalismy jako nowi w ineresie, zupelne odciecie od dziadów z SSA. Dziś odpcja kibicowska na Wisle ma sporo do gadania w "dziadach", więc kto i od kogo mialby sie tam odcinac? czy ktos poza opcja kibicowską moglby to ciagnac w nizszej lidze?


rozdupca mnie gadanie "mądrych głów", że nie wyobrazaja sobie ekstraklasy bez Wisły. Liga radzi sobie bez Widzewa, ŁKS, Polonii, GKS Katowice, Ruchu, radziła sobie przez dłuższy lub krótszy czas bez Lecha, Lechii, Pogoni, Górnika, Cracovii, Arki, Jagielloni- każdy z tych klubów przeżywał róznorakie perypetie w ostatnich kilkunastu latach, poza tym cała masa średnich klubów, które grały w ekstraklasie a nawet w pucharach a teraz balansują miedzy 2 ligą a Okręgówką (my, GKS Bełchatów, Odra Wodzisław, Dyskobolia ) nie wiem meczu Wisła miałaby być pod parasolem ochronnym wobec przeciwnosci losu? Mysla, ze są drugą Legią? Chyba nie. Zwłaszcza, że ich cała nowożytnia potega oparta była niemal wyłącznie na pompowaniu niezwracalnej kasy przez Cupiała, który sobie zrobił footbal menagera na żywo, przez dwie dekady przed jego erą ich znaczenie na Polskiej scenie pilkarskiej bylo sladowe
_________________
[quote="lucero"]w cenie są pomysły innego typu niż dawanie darmowych biletów np formie zobowiązania się ze pojde zachece dam bilet. Pomysłów na organizacje meczu jest multum ale to nie ssa tutaj pomysl rowna sie planowi jego realizacji[/quote]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
dziadekrk



Dołączył: 24 Cze 2005

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 9:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aldaris napisał:

Nie jest to opowieść z gatunku fantasy (...)


Faktycznie nie jest. Raczej z gatunku "napierdoliłem się w trupa, zajebałem z bańki w futrynę i siadłem do kompa tworzyć posty". Zapomniałeś dodać, że najlepiej jakby grali sami Murzyni, ewentualnie jacyś peruwiańscy Indianie, Eskimosi, Pigmeje i Aborygeni.

aha Wink

Co do zomowców to przypuszczam że dograją sezon juniorami albo jakąś zbieraniną skręconą w zimie. Ekstraklasa i C+ wyciągną ich jakoś za uszy, żeby się liczba transmisji TV a co za tym idzie hajs od sponsorów i reklamodawców zgadzał. Spuszczą ich po brzytwie dopiero na lato.
_________________

Hinduskie ścierwo won z Nowej Huty!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gordi



Dołączył: 09 Cze 2017

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 9:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niedawno komisja licencyjna tak z pol roku wczesniej nie przyznala licencji Ruchowi na gre w ekstraklasie i odeszlo paru wartosciowych graczy,odszedl Fornalik,Chorzowianie zatrudnili beznadziejnego trenera Warzyche i szybciutko polecieli z ekstraklasy,w pierwszej lidze bez funduszy c plus zdechli i wyiali do drugiej ligi i Ruch gnije w srodku tabeli.Zawisza chyba podobnie jesli sie myle to poprawcie,tez im KL nie udzielila licencji na nasteopny sezon i spadli do pierwszej ligi gdzie Osuch popieniczyl sprawe i Zawisza wyjechala bodaj az pod B-klase.Przypadek Zawiszy chyba byl najbardziej radykalny Rolling Eyes ekstraklasa sie powinna byc miejscem dla ciaglego naciagania problemow finansowych i liczenia ze miasto bedzie wiecznie dokladac Rolling Eyes mozna by tutaj jeszcze przytoczyc przyklad Poloni Bytom,czarnych koszul,czy Odry gdzie po odejsciu Serwotki sie zawalilo.Ludzie w komisjach licencyjnych zapominaja ze skonczyl sie PRL i ze kluby musza byc na prawach ekonomi,a nie prawach klubow ktore dzialaly na innych wczesniej zasadach i ekonomia nikt sie nie przejmowal.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tomek83



Dołączył: 12 Lis 2008
Skąd: Nowa Huta

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 11:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widze Dufio ze tez pykasz w FMa:)
_________________
Tomek83
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Fan Hutnika



Dołączył: 14 Lis 2004

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 11:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na TS jest swiatlo w tunelu
ponoc 4 inwestorów chce przejąć klub juz w poniedzialek
jakoś nie wierze ze blaszczykowski tak bardzo chce grac za darmo w tym klubie
tak poza tym jaki zasluzony klub ? chyba w swoich podkrakowskich okolicach
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=tnkA38LhykE&feature=related to jeszcze nie tak dawno bylo tak pieknie ,tyle hutniczych braci Sad
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mr.Vitaminka



Dołączył: 29 Sie 2005

PostWysłany: Sob Gru 08, 2018 11:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dUfio napisał:
Aldaris napisał:
mr.Vitaminka napisał:
tak pół żartem pół serio. skoro mają wystartować od 4 ligi to może lepiej będzie jeśli zamienią się teraz z nami miejscami. oni do 3-ciej, my do ekstraklasy. za kasę z ncplus sprowadzamy nowych graczy, obecni młodzi zostają w komplecie i do gry bez długów i zobowiązań Smile


Generalnie to można by zagrać od wiosny na ich licencji i tak w zasadzie to optymalnym byłoby połączyć oba kluby. Oni dalej by mieli ekstraklasę, a my wskoczylibyśmy od razu do najwyższej klasy rozgrywkowej i odpadła by konieczność budowy nowego stadionu na SS, bo mecze rozgrywalibyśmy na Reymonta.

Nie jest to opowieść z gatunku fantasy,


pisanie takich rzeczy nawet w formie "żartu" (?) na naszym forum jest po prostu niesmaczne


ciekawi mnie postawa wislakow po prawdopodobnym upadku i zaczynaniu od 4 ligi

z jednej strony mają dużo większą ilosć i mozliwosci niz my, z drugiej strony co innego jest być degradowanymz ogórkowej trzeciej ligi do wiejskiej czwartej, a co innego spadać tam z samego szczytu, gdzie rok temu byli krok od pucharów a i teraz pewnie liczyli ze z Blaszczykowskim w skladzie powalcza o Europę, a tu Jutrzenka Giebułtów i Wiślanka Grabie Shocked kurwa, kto by jeszcze kilaknascie miesiecy temu pomyslal, że mogą nas tam podmienić?

druga sprawa jest taka, że my zaczynając w 2010 dzialalismy jako nowi w ineresie, zupelne odciecie od dziadów z SSA. Dziś odpcja kibicowska na Wisle ma sporo do gadania w "dziadach", więc kto i od kogo mialby sie tam odcinac? czy ktos poza opcja kibicowską moglby to ciagnac w nizszej lidze?


rozdupca mnie gadanie "mądrych głów", że nie wyobrazaja sobie ekstraklasy bez Wisły. Liga radzi sobie bez Widzewa, ŁKS, Polonii, GKS Katowice, Ruchu, radziła sobie przez dłuższy lub krótszy czas bez Lecha, Lechii, Pogoni, Górnika, Cracovii, Arki, Jagielloni- każdy z tych klubów przeżywał róznorakie perypetie w ostatnich kilkunastu latach, poza tym cała masa średnich klubów, które grały w ekstraklasie a nawet w pucharach a teraz balansują miedzy 2 ligą a Okręgówką (my, GKS Bełchatów, Odra Wodzisław, Dyskobolia ) nie wiem meczu Wisła miałaby być pod parasolem ochronnym wobec przeciwnosci losu? Mysla, ze są drugą Legią? Chyba nie. Zwłaszcza, że ich cała nowożytnia potega oparta była niemal wyłącznie na pompowaniu niezwracalnej kasy przez Cupiała, który sobie zrobił footbal menagera na żywo, przez dwie dekady przed jego erą ich znaczenie na Polskiej scenie pilkarskiej bylo sladowe



chłopieniu, czilałcik. pisałem dla jajec. ad Aldaris - rzeczywiście poszedł po bandzie, ale ciekawa reminiscencja z przeszłości. te koszulki wyglądają mega komicznie Smile a Wisła będzie grała w ekstraklapie w przyszłym sezonie (i następnych) - zobaczycie. już któryś-raz tak straszą a zawsze spadają na (nomen omen) cztery łapy. zdrów!
_________________
następnego lata Hutnik będzie mistrzem świata
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gordi



Dołączył: 09 Cze 2017

PostWysłany: Nie Gru 09, 2018 9:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fan Hutnika napisał:
na TS jest swiatlo w tunelu
ponoc 4 inwestorów chce przejąć klub juz w poniedzialek
jakoś nie wierze ze blaszczykowski tak bardzo chce grac za darmo w tym klubie
tak poza tym jaki zasluzony klub ? chyba w swoich podkrakowskich okolicach
Podobno nikt tam nie chce wejsc,ze wzgledu na straszne dlugi Gwiazdy,a te plotki ze przyjsc ma nowy inwestor,to bardziej maja chyba przytrzymac pilkarzy zeby mieli motywacje dojerchac do konca rundy jesiennej,a co potem? Jak podobno pilkarze czekaja z zaleglymi wyplatami od sierpnia i czekac dalej wydaje mi sie juz nie beda.Prawdopodobny wariant to odlot kilku,lub calej druzyny z podst. skladu i teraz kwestia czy ekstraklasa poda Gwiazdzie jakies chwilowe kolo ratunkowe,bo c plus sie boi ze im mogla byc ubyc w rundzie wiosennej jedna transmisja mniej,gdyby doszlo do wycofania Gwiazdy z koncem tego roku.Moze tez byc tam,ze nawet jak ekstraklasa poda im pomocna dlon to na chwile,tak zeby dojechali do konca sezonu ekstraklasy,ale komisja ligi nie udzieli im licencji na gre w ekstraklasie w nowym sezonie i tak jak w przypadku Ruchu,pilkarze nie beda miec checi do gry o utrzymanie,bo brak licencji oznaczac bedzie spadek niezaleznie od wynikow na boisku.Znalezienie nowego inwestora ktory pokryje duze dlugi to jak szukanie igly w stogu siana Rolling Eyes kto by chcial pokrywac czyjes dlugi i wchodzic jeszcze w uklad z tym niepewnym zarzadem.A te plotki na temat przyjscia Blaszczykowskiego to wydaje mi sie jakis absurd.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.hutnik.krakow.pl Strona Główna -> NOWY HUTNIK 2010 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 166, 167, 168  Następny
Strona 130 z 168

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Tesko 1.3 created by JR9 Styles