Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

   60 LAT

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.hutnik.krakow.pl Strona Główna -> ARCHIWUM - KS Hutnik
Idź do strony 1, 2  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek



Dołączył: 09 Wrz 2008
Skąd: kur2nów

PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 9:08 pm    Temat postu: 60 LAT Odpowiedz z cytatem

Hutnik TO MY, już za niedługo kolejna dyszka na karku, nie oglądając się na zarząd, problemy, ROBIMY DALEJ SWOJE!!!!
pomysły, propozycje, spostrzeżenia, wg mnie powinno być wyjatkowo
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
OŻÓG 1950



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: Wąwozowa City

PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 9:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli zostaną poczynione kroki w celu założenia stowarzyszenia Hutnik Nowy, to moja propozycja jest taka, aby zarejestrować go 21 marca, czyli dokładnie w ten sam dzień, w którym powstało Koło Sportowe Stal, protoplasta Hutnika.


Ale to takie tylko moje idealistyczne podejście.


Pozdrawiam Smile
_________________
...więc gdy goły opadniesz na lód, mały biznes zrób, szybki biznes zrób, jakiś biznes zrób. Potem laba! Tylko skok, jeden skok, na bank...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bn



Dołączył: 06 Maj 2005
Skąd: 100% KRK

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 12:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomysł fajny. Wydaje mi się, że jednak zbyt idealistyczny bo sąd rejestruje stowarzyszenia więcej niż jeden dzień - raczej kilka tygodni ;)

Mnie by się marzył jakiś meczyk z ciekawą zagraniczną drużyną. Niekoniecznie zaraz z pierwszej półki. :)

W obecnej sytuacji mecz Hutnik Kraków - 1. FC Magdeberg byłby najciekawszą propozycją. Alternatywnie mecz z jakąś utytułowanym klubem ekstraklasy: może Ruch Chorzów, może Legia....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fan



Dołączył: 28 Sie 2004
Skąd: Śródmieście

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 12:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Alternatywnie mecz z jakąś utytułowanym klubem ekstraklasy: może Ruch Chorzów, może Legia...

Nie jesteśmy jakimś wiejskim klubem, żeby podniecać się Legią bądź Ruchem z którymi to drużynami regularnie graliśmy kilka lat temu. Już wolę mniej znaną, ale zagraniczną drużynę, nie ubabraną w korupcje jak ta cała polska liga.
Może Wasyl załatwi Anderlecht ? Very Happy [/quote]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dUfio



Dołączył: 30 Sie 2004
Skąd: ja to znam

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 1:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Olimpique Lion! tez maja 50 lecie

Magdeburg bardzo fajna propozycja
_________________
[quote="lucero"]w cenie są pomysły innego typu niż dawanie darmowych biletów np formie zobowiązania się ze pojde zachece dam bilet. Pomysłów na organizacje meczu jest multum ale to nie ssa tutaj pomysl rowna sie planowi jego realizacji[/quote]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
PAHKS



Dołączył: 30 Sty 2005

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 1:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zdecydowanie 1 FC MAGDEBURG
_________________
PrzyArceHKS
Bylismy jestesmy bedziemy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
majlech



Dołączył: 24 Sie 2004
Skąd: Nowa Huta

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 6:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sa 4 opcje rozegrania meczu na 60-lecie Hutnika, choc obecna sytuacja nie ulatwia prowadzenia rozmow.

Dwie z nich juz zostaly podane na forum:
Olympique Lyon i FC Magdeburg

Sa jeszcze dwie propozycje, ale poczekajmy najpierw na to, ile zdobedziemy pieniedzy na organizacje uroczystosci.

Chlodzac entuzjazm, moze sie okazac, ze nie bedzie zadnego meczu Sad Ale trzymajcie kciuki i jak ktos moze cos pomoc w kwestii sponsorow, to niech da znac.
_________________
Welcome to Suche Stawy - The Home of Hutnik Kraków!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Yahoo Messenger
hosek1950



Dołączył: 11 Lis 2008

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 9:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lyon....bardzo ciekawa opcja:) jestem za!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giovanni



Dołączył: 18 Sty 2005
Skąd: NH

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 12:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko kim my zagramy? chyba juniorami ...
_________________
- Hutnik NOWA HUTA -
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
JaNH



Dołączył: 12 Lis 2008
Skąd: II Willowe

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 12:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dUfio napisał:
Olimpique Lion! tez maja 50 lecie


Ooo ! to był by dla mnie mecz marzenie Very Happy
_________________
To JA , nie bo JaNH ! ...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
vitoss



Dołączył: 28 Paź 2006

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 1:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie 50 lecie Lyonu i nasze 60 lecie...Mmm zajebista reklama by dla nas była. Tym razem widzów by napewno wiecęj było. Mam pewien pomysł odnosnie biletów ;p Ale to moze w pozniejszym czasie ;p
A może Monaco, Sigma i Chazri i zogranizowac mini turniej Wink ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aldaris



Dołączył: 14 Gru 2006
Skąd: République du Niger

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 1:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja mam nieco inny pomysł.

Na 60 lecie Nowej Huty gościliśmy u nas Sheffield, było miło i sympatycznie, ale frekwencja nie dopisała za bardzo. W meczu z Lyonem czy Magdeburgiem prawdopodobnie było by tak samo, nie mówiąc już o dopingu, który mogliśmy usłyszeć pod koniec spotkania. Poza tym nie ma co powielać tego samego schematu.
Jestem jak najbardziej za obchodami na Suchych Stawach, tyle że nieco skromniejszymi, a za punkt kulminacyjny chciałbym by był...

I tu ważne. To nie tylko, urodziny klubu, którego włodarze mają go głęboko gdzieś, a zdecydowana większość mieszkańców dzielnicy nawet nie wie w której lidze gra Hutnik. To przede wszystkim uroczystość dla nas prawdziwych kibiców HKSu. I teraz niech każdy pomyśli co tak naprawdę chciałby zobaczyć.

Nie każdy miał możliwość zobaczyć Hutniczka w europejskich pucharach nie mówiąc już o wyjeździe do Monaco, na którym byli nieliczni i póki co na razie nie zanosi się byśmy powrócili na szczyty.

Moja propozycja to mecz FC Magdeburg - Hutnik w Niemczech. Biorąc pod uwagę, że jest to tylko sparing, na pewno wielu chętnych by się znalazło na wyjazd, a i organizacja meczu dla piłkarzy to też nie są nie wiadomo jakie koszta, bo skoro na Jeziorak się udało, to i na taki mecz na pewno się uda.
_________________
"Mnie sprawy tych dzikusów nie obchodzą. Ja jestem chrześcijaninem" - Zakari Lambo


Ostatnio zmieniony przez Aldaris dnia Nie Sty 10, 2010 2:12 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
majlech



Dołączył: 24 Sie 2004
Skąd: Nowa Huta

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 2:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gwoli wyjasnienia Olympique Lyon i Hutnik sa rownolatkami - oba kluby powstaly w 1950.

vitoss:
byl taki pomysl, ale chyba jednak lepiej zapamietac tamte spotkania, niz dzis organizowac takie spotkanie - zreszta Chazri juz nie istnieje Smile
W zartach mowilismy tez o innym miniturnieju lub nawet serii meczow - klucza doboru sami sie domyslicie: Valerenga Oslo, Dynamo Tibilisi, Levadia Talin.

giovanni:
To jest wlasnie najtrudniejsza sprawa - trudno rozmawiac z klubami powaznie, skoro my nawet nie wiemy, czy w okresie letnim bedzie jeszcze istniala druzyna seniorska i przede wszystkim, czy i w jakiej formie bedzie istnial klub. Trudno tez rozmawiac ze sponsorami, bo skoro na co dzien slysza, ze Hutnik upada, to jak im wytlumaczyc, ze w lecie/ jesienia chcemy zagrac mecz z klubem z zagranicy.

Aldaris
Pomysl nie jest zly, ale obchody rocznicy powstania klubu powinny byc tutaj, gdzie od wielu lat kibice na niego chodza. Poza tym ze wzgledu na chec skorzytania ze srodkow publicznych - latwiej jest pozyskac srodki na impreze w Nowej Hucie niz w Magdeburgu, a wbrew pozorom koszty wyjazdu naszych pikarzy do Niemiec bylyby wyzsze niz zorganizowanie imprezy u nas.
Zawsze mozna jednak zagrac rewanz Smile Poza tym przypominam, ze Sheffield zaprosilo nas na rewanz w Anglii - wiec taka opcja tez istnieje Smile
_________________
Welcome to Suche Stawy - The Home of Hutnik Kraków!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Yahoo Messenger
NH Power



Dołączył: 23 Sie 2005
Skąd: z gumiorskiej dzielnicy

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 4:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja wam nie chce niszczyć marzeń itp. ale może lepiej ochłonąć troche z marzeniami typu Lyon ... narazie jesteśmy w czarnej dupie klub istnieje praktycznie tylko w nas - kibicach. Lyon jest najbardziej utytułowanym francuskim klubem ostatniego 10 lecia z powodzeniem gra w LM i walczy o najwyższe cele w europie i myślicie że taki klub zechce nie wiem przyjeżdżać do 4 ligowej polskiej druzyny składającej się z juniorów tylko po to żeby rozegrać mecz na jego 60 lecie ? Rolling Eyes Rolling Eyes dajcie spokój ... taki Lyon może sobie rozegrać na 50 lecie mecz z kim mu się żywnie podoba - Manu , Real , Barca itd. i naprawdę kosmicznym pomysłem wydaje mi się że będą chcieli grać właśnie z nami . tak na potwierdzenie to przypominam że ostatnio obchody też chyba 60 lecia miała gdyńska Arka zaprosili West Ham a oni przyjechali 4 składem olewając ich z grubej pizdy nie zagrał nawet jeden znany zawodnik ... także ja radzę wam ochłonąć Wink
_________________
Power =
n U 1. (authority, control)władza; in ~ u władzy: the party in ~ partia rządząca; balance of ~ równowaga sił. 2. (vigour, strength)moc, potęga, siła. 3. (ability, capacity) zdolność;

czyli mówiąc po prostu "NH Power" = Hutnik
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KSH74NH



Dołączył: 25 Sie 2004
Skąd: swiatniki gorne

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 4:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Swiete slowa!
MAgdeburg bylby najlepszy na 60 lecie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.hutnik.krakow.pl Strona Główna -> ARCHIWUM - KS Hutnik Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Tesko 1.3 created by JR9 Styles