Piotrek proszę o konkrety.
1). Przed ostatecznym wyglądem ankiety, poprzednią roboczą wersję, konsultowałem z kierownikiem Katedry Analizy Rynku i Badań Marketingowych.
W wyniku konsultacji pytanie "Czy wiesz o istnieniu NH" (lub w podobnym stylu) zostało usunięte.
Profesor stwierdził, że Respondenci pomyślą, że traktuję ich jak idiotów. Zwłaszcza, jeżeli ankieta skierowana jest do mieszkańców Krakowa.
2). Ta ankieta to w zasadzi 3 ankiety na raz (dzięki pytaniom warunkowym). Jeżeli zaznaczysz w pytaniu 34, że jesteś spoza Krakowa, to będziesz wypełniał ankietę dla osób spoza Krakowa.
3). Jak sobie wyobrażasz pytania o zainteresowanie Hutą?
Większość pytań dotyczy subproduktw miasta (miasto traktowane jako megaprodukt).
Podział na subprodukty miasta wziąłem z książki: A. Szromnik, Marketing terytorialny, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków 2008, s. 116
Rozwinięcie podziału na subprodukty miasta, zaproponowanego przez A. Szromnika, wziąłem z artykułu: A. Bernaciak, Analiza pozycji konkurencyjnej gminy - spektrum przestrzeni, "Świat Marketingu", Grudzień 2004, cyt. za:
http://www.swiatmarketingu.pl/index.php ... mer=825958
4). Ponadto wziąłem poprawkę na zależność: ilość pytań, a skłonność do wzięcia udziału w badaniu.
Korzystałem z artykułu:
D. Batorski, M. Olcoń-Kubicka, Prowadzenie badań przez Internet - podstawowe zagadnienia metodologiczne, "Studia Socjologiczne", 2006, nr 3 (182)
5). Podparłem się też książką E. Bagiński, Ł. Damurski, Wizerunek Wrocławia, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2009
6). Jedno pytanie (no i ogólnie przeczytałem zagadnienia) wziąłem z książki:
E. Glińska, M. Florek, A. Kowalewska, Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia, Wolters Kluwer Polska – ABC, Warszawa 2009
Ankiety już raczej nie zmienię, mam już ponad 100 odpowiedzi.
Ale chętnie wysłucham zarzutów. Nauczę się przecież czegoś nowego.
Napisz proszę konkretniej, co, Twoim zdaniem, jest nie tak.
Pozdrawiam