Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

   Hutnik Kraków - Motor Lublin 15.09.2018 g.16:00

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.hutnik.krakow.pl Strona Główna -> NOWY HUTNIK 2010
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bn



Dołączył: 06 Maj 2005
Skąd: 100% KRK

PostWysłany: Sob Wrz 15, 2018 11:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z rokiem 2011/12 nie ma co porównywać. Wtedy przyszłoby pewnie ze 2,5 tys. na taki Motor. Teraz jest tendencja wznosząca na każdej płaszczyźnie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
HKS1978



Dołączył: 15 Kwi 2009

PostWysłany: Sob Wrz 15, 2018 11:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wy tak na serio z tym 988 czy tam 999?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tomek83



Dołączył: 12 Lis 2008
Skąd: Nowa Huta

PostWysłany: Sob Wrz 15, 2018 11:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na moje oko frekwencja 1500- wiecej takich meczów bym poprosil
_________________
Tomek83
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
huteusz



Dołączył: 25 Maj 2005
Skąd: Śródmieście

PostWysłany: Sob Wrz 15, 2018 11:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HKS1978 napisał:
Wy tak na serio z tym 988 czy tam 999?


jak nie wytrzymam to jutro wykropkuje, az jestem ciekaw Wink
_________________
www.Hutnik.org
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tomek83



Dołączył: 12 Lis 2008
Skąd: Nowa Huta

PostWysłany: Nie Wrz 16, 2018 12:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aha najlepsze jest to ze nie grajac o awans wygrywamy z głównym kandydatem do awansu w zasadzie na luzie strzelajac 5 goli do przerwy a w Krasniku przegrywamy po nijakiej grze w 100 podań 0-2 wytlumaczy mi to ktos?
_________________
Tomek83
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ksh72



Dołączył: 27 Sie 2004

PostWysłany: Nie Wrz 16, 2018 8:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KSH74NH napisał:
Ok ale 988 minus 340 motorówcow to trochę naszych fanów podali skromnie


czyli nas 648 osób

https://www.youtube.com/watch?v=aEUv53BCJIQ


przeżyjmy to jeszcze 10x

https://www.youtube.com/watch?v=uZDbm6Q_ehY&feature=youtu.be
_________________
https://sklep.nh2010.pl/?fbclid=IwAR0IOW-LbbpfnyyNJRnnnqjAVI8wvKRsdAJlKlQw9M1riWUB6ogNkV2rWZw


Ostatnio zmieniony przez ksh72 dnia Nie Wrz 16, 2018 10:29 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gordi



Dołączył: 09 Cze 2017

PostWysłany: Nie Wrz 16, 2018 8:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sumie Motor to taka Legia tej ligi,wszystko mocno i pieknie wyglada na papierze i poza boiskiem,tyle ze boiskowe realia pokazuja ze papierowe wyliczenia nie pokrywaja sie z boiskiem Rolling Eyes
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tomabon



Dołączył: 22 Sty 2009

PostWysłany: Nie Wrz 16, 2018 8:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomek83 napisał:
aha najlepsze jest to ze nie grajac o awans wygrywamy z głównym kandydatem do awansu w zasadzie na luzie strzelajac 5 goli do przerwy a w Krasniku przegrywamy po nijakiej grze w 100 podań 0-2 wytlumaczy mi to ktos?


taki już urok tej dyscypliny sportu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Obłomow



Dołączył: 29 Sie 2004
Skąd: Oświecenia NH

PostWysłany: Nie Wrz 16, 2018 9:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

huteusz napisał:
KSH74NH napisał:
Ok ale 988 minus 340 motorówcow to trochę naszych fanów podali skromniemnie tam ta liczba nie dziwi
tylko troche smutne ze moim zdaniem na jakis Balin kilka lat temu wiecej osob przychodzilo niz na 12 lat wyczekiwany mecz z Motorem, no ale cóż, nie te czasy, moze sie starzeje i narzekam, chuj tam.



Na moje oko było ok. 1.5 tys.
10 lat temu na taki mecz przyszłoby jeszcze tysiąc osób więcej. Ale cóż, to są koszty pałętania się po 4 lidze, szczególnie przy 2 ekstraklasowych drużynach za miedzą.
Przy dobrej grze w 3 lidze i dobrej atmosferze w klubie i na trybunach znów możemy odbudować potencjał. Takie mecze to już większa reklama w mediach - wystarczyło popatrzeć ilu wczoraj było fotoreporterów na stadionie, a ilu pojawiało się w 4 lidze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kurant



Dołączył: 20 Gru 2012

PostWysłany: Nie Wrz 16, 2018 11:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mieliśmy wczoraj dużo szczęścia. Kamilowi przy pierwszym golu piłka idealnie podskoczyła na nierówności. Przy wartym golu był na ewidentnym spalonym. Nie umniejsza to jednak fantastycznej pierwszej połowy, przypomniało mi się pamiętne 5-2 z cracovią. Motor jednak dalej wg mnie jest jednym z kandydatów do awansu, technicznie z przodu są na super poziomie (Nowak).
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
huteusz



Dołączył: 25 Maj 2005
Skąd: Śródmieście

PostWysłany: Nie Wrz 16, 2018 11:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W sumie Motor to taka Legia tej ligi


czekałem na to !!! Smile))
_________________
www.Hutnik.org
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
FenRiR



Dołączył: 12 Gru 2004

PostWysłany: Nie Wrz 16, 2018 12:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do frekwencji.Jeżeli na Daleszycach było 800 osób,a wczoraj niespełna tysiąc,to chyba ktoś stosuje wyższą matematykę.Jak dla mnie porównywalnie do pierwszego barażu Barciczanką,a może nawet więcej.

Najgorzej muszą się czuć kibice...Śląska Wrocław.Najpierw zobaczyli 5 u nas z Motorem,a później 5 bramek Wisły z Lechią(bo zakładam,że tam też byli)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dUfio



Dołączył: 30 Sie 2004
Skąd: ja to znam

PostWysłany: Nie Wrz 16, 2018 12:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skończmy te dywagacje o frekwencji bo niczmeu nie służy
mecz nie był imprezą masową więc nie mogło być wiecej niz 999 i nie było

od naszej liczby odejmijmy też 52 - tylu było kibiców Magdeburga!
_________________
[quote="lucero"]w cenie są pomysły innego typu niż dawanie darmowych biletów np formie zobowiązania się ze pojde zachece dam bilet. Pomysłów na organizacje meczu jest multum ale to nie ssa tutaj pomysl rowna sie planowi jego realizacji[/quote]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
1979



Dołączył: 29 Sie 2004

PostWysłany: Nie Wrz 16, 2018 1:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

FenRiR napisał:


Najgorzej muszą się czuć kibice...Śląska Wrocław.Najpierw zobaczyli 5 u nas z Motorem,a później 5 bramek Wisły z Lechią(bo zakładam,że tam też byli)


Dla tych co jeżdżą na takie mecze , to akurat chyba wynik jest najmniej interesujacy
_________________
od swych narodzin przez wszystkie lata
NA ZAWSZE Hutnik
powstrzyma nas tylko koniec świata

BYLISMY - JESTESMY - BEDZIEMY
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ksh72



Dołączył: 27 Sie 2004

PostWysłany: Nie Wrz 16, 2018 2:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1979 napisał:
FenRiR napisał:


Najgorzej muszą się czuć kibice...Śląska Wrocław.Najpierw zobaczyli 5 u nas z Motorem,a później 5 bramek Wisły z Lechią(bo zakładam,że tam też byli)


Dla tych co jeżdżą na takie mecze , to akurat chyba wynik jest najmniej interesujacy


i dlatego po meczu Motorowcy mieli długa rozmowę z piłkarzami
_________________
https://sklep.nh2010.pl/?fbclid=IwAR0IOW-LbbpfnyyNJRnnnqjAVI8wvKRsdAJlKlQw9M1riWUB6ogNkV2rWZw
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.hutnik.krakow.pl Strona Główna -> NOWY HUTNIK 2010 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Tesko 1.3 created by JR9 Styles