Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

   Hutnik Kraków-Olimpia Elbląg sob 10.04.2021 16 00

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.hutnik.krakow.pl Strona Główna -> NOWY HUTNIK 2010
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk



Dołączył: 28 Sie 2004

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 4:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

80 minuta...
my gramy nic +, oni nic...
Czarny ekran po raz 47 w drugiej połowie w wyniku rwania transmisji irytujący...
_________________
dzuhas napisał:
Porazony piorunem miazdzy Smile z drugiej strony powinno byc "trener pogryziony przez dziki i zgwalcony przez przejezdzajacego nieopodal na rowerze bialego misia"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Fan Hutnika



Dołączył: 14 Lis 2004

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 4:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nic z tego nie bedzie
sklad mamy na srodek 3 ligi i glowa muru nie przebijemy
te z elblaga cienkie bolki ale my tez duzo nie lepsi
do nastepnego
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=tnkA38LhykE&feature=related to jeszcze nie tak dawno bylo tak pieknie ,tyle hutniczych braci Sad
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Qlawy



Dołączył: 23 Cze 2007

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 4:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

5 minut nadzieji
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
LOKO



Dołączył: 04 Lip 2005
Skąd: NH

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 4:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marzyliśmy o 9 punktach....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
patryk



Dołączył: 28 Sie 2004

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 4:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajnie że mamy klubową transmisję, ale jedno mnie drażni...
Pierwsza połowa to 15 powtórek niczego, a w sytuacji ewentualnego karnego w naszym polu karnym powtórki brak...
_________________
dzuhas napisał:
Porazony piorunem miazdzy Smile z drugiej strony powinno byc "trener pogryziony przez dziki i zgwalcony przez przejezdzajacego nieopodal na rowerze bialego misia"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pawcio



Dołączył: 14 Cze 2009

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 4:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koniec? 0:0?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Qlawy



Dołączył: 23 Cze 2007

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 4:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

patryk napisał:
Fajnie że mamy klubową transmisję, ale jedno mnie drażni...
Pierwsza połowa to 15 powtórek niczego, a w sytuacji ewentualnego karnego w naszym polu karnym powtórki brak...


Przecież tak jest wszędzie. Karnego przeciw własnej drużynie się nie pokazuje Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
patryk



Dołączył: 28 Sie 2004

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 4:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dramat...
No nic, może to faktycznie nie nasze progi...
Mecz słabiutki...
Udanego weekendu!
_________________
dzuhas napisał:
Porazony piorunem miazdzy Smile z drugiej strony powinno byc "trener pogryziony przez dziki i zgwalcony przez przejezdzajacego nieopodal na rowerze bialego misia"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
patryk



Dołączył: 28 Sie 2004

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 4:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Qlawy napisał:
patryk napisał:
Fajnie że mamy klubową transmisję, ale jedno mnie drażni...
Pierwsza połowa to 15 powtórek niczego, a w sytuacji ewentualnego karnego w naszym polu karnym powtórki brak...


Przecież tak jest wszędzie. Karnego przeciw własnej drużynie się nie pokazuje Wink

Ja po prostu chciałem dać pożywkę lubiącym teorie spiskowe, a nie zauważyłem, kto ewentualnie faulował Laughing
_________________
dzuhas napisał:
Porazony piorunem miazdzy Smile z drugiej strony powinno byc "trener pogryziony przez dziki i zgwalcony przez przejezdzajacego nieopodal na rowerze bialego misia"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KSH74NH



Dołączył: 25 Sie 2004
Skąd: swiatniki gorne

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 4:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

koniec
dramat , 1 okazja w koncowce
sedzia mogl pokazac w koncowe tez karnego przeciwko nam
z taka gra sie utrzymac mamy ? z kim z gararnia z chojniczanka ,czy tez w czestochowice suwalkach bedziemy wygrywac ? nie
szkoda nerwow ogladac to nadal
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
robnh



Dołączył: 06 Lis 2009
Skąd: Węgrzce, kiedyś BW

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 4:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żenada. Obie drużyny nabrały animuszu w 90 min:/
_________________
BYŁ, BĘDZIE, JEST !!! Hutnik HKS !!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
luke.krak



Dołączył: 30 Gru 2005
Skąd: nh

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 5:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szkoda okazji Kitlinskiego, miał dogranie od Świątka w polu karnym i to mógł być gol ale przestrzelił. W dole tabeli narazie bez zmian, dobrze by było żeby też padł remis między Grudziądzem a Poznaniem wtedy nadal będziemy lekko nad strefą spadkową. No nic, skoro między dolnymi drużynami nie umiemy sobie wyjaśnić to będą zaważały mecze z górą tabeli i walka będzie trwała do samego końca. Pozdro i do następnego...P.S. Fajnie że organizacyjnie klub daje radę i marketingowo duży postęp. Relacja i transmisja świetna sprawa na naszym kanale świetna sprawa gratulacje dla ogarniających.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wojo77



Dołączył: 25 Lis 2004

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 5:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z pozytywów : wydaje mi się że oszczędzaliśmy siły na środę z Błękitnymi 🤣🙉🥴, wogóle wydaje sie że my w tej rundzie bedziemy lepsi na wyjazdach poki co dwa mecze i dwa zwycięstwa żeby nie było hejtu po meczu damy radę 💪💪💪💪
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
luke.krak



Dołączył: 30 Gru 2005
Skąd: nh

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 6:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

5 ostatnich meczy to porażka zwyciestwo zwyciestwo porażka remis ja wiem że to są rywale bezpośredni w tabeli i fajnie by było zwyciężyć ale ogólnie punktujemy na wiosne nie najgorzej i tu szukam pozytywów i licze że z ''lepszymi'' też będziemy ciułać punkciki i na 16 miejscu skończymy sezon Very Happy trzeba być dobrej myśli Laughing
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
centrum nh



Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: dark side

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2021 6:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z gry.. nic. No może to że w sumie mamy 1pkt dzięki decyzjom sędziego. Mógł dać dwa karne dla rywali.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.hutnik.krakow.pl Strona Główna -> NOWY HUTNIK 2010 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Tesko 1.3 created by JR9 Styles