Hutnik Kraków-Sokół Ostróda 5.06.2021 godz 16:30
Moderatorzy: dUfio, majlech, lucero
Wyzsze ceny biletów można zrozumieć w przypadku hitowych meczów o skrajnie niskich limitów (Katowice 250 na Garbarni, Motor 415 u nas).
Natomiast jeśli udostępniona pojemność stadionu będzie od nowego sezonu od 800 w górę to imho niezbędne jest wprowadzenie tez biletów ulgowych (dla osób poniżej 18 roku życia).
mecze typu Znicz Pruszków, Radunia Stężyca czy Pogoń Grodzisk Mazowiecki raczej przyciągną bezwarunkowo kompletu tak po prostu
Oczywiście rozumiem ze klub musi zarabiać, może warto pomyśleć o wycisnieciu więcej z dnia meczowego (gadżety itd). To wszystko Oczywiście pod warunkiem normalnego limtu (a na teraz taki to u nas 800)
Natomiast jeśli udostępniona pojemność stadionu będzie od nowego sezonu od 800 w górę to imho niezbędne jest wprowadzenie tez biletów ulgowych (dla osób poniżej 18 roku życia).
mecze typu Znicz Pruszków, Radunia Stężyca czy Pogoń Grodzisk Mazowiecki raczej przyciągną bezwarunkowo kompletu tak po prostu
Oczywiście rozumiem ze klub musi zarabiać, może warto pomyśleć o wycisnieciu więcej z dnia meczowego (gadżety itd). To wszystko Oczywiście pod warunkiem normalnego limtu (a na teraz taki to u nas 800)
mr.Vitaminka pisze:markow pisze:JOK_NH pisze:Dokładnie, moim zdaniem zaporowa cena biletu - a taką będzie już 20 złotych - nie przyczyni się do frekwencji na stadionie na takim meczu. Przecież 800 to u nas od święta było i nie ma co czarować, że nagle wszyscy się rzucą, już mecz z Chojniczanka pokazał, że nie jest tak kolorowo. Rozumiem chęć zarobienia kasy, ale nasz marketing aż od tego ostatnio trzeszczy i ja osobiście mam już duży przesyt tych zbiórek/zrzutek i innych rzeczy.
Może pomyśleć w końcu o najmłodszych kibicach, którzy chcieliby ryja podrzeć na meczu, ale wydatek 100 na karnet, 80 zł za wyjazd, czy 20 za ostatni mecz to cały czas jednak dużo?
Dobrze gadasz, ale nasz marketing w tej kwestii leży - pokażę Ci konkretny przykład - w maju była akcja w całym Krakowie dla przedszkoli i szkół - Rowerowy Maj, gdzie dzieci za to że przyjeżdżały do szkoły lub przedszkola na rowerach/hulajnogach, mogły wygrać nagrody, gadżety.
Wśród nagród były drobne upominki od Wisły i Cracovii, od nas niestety nie było. https://rowerowymaj.eu/krakow/#city-awards
To tylko jedna z akcji, w której można byłoby uczestniczyć. Niestety jeśli nie będziemy uczestniczyć w podobnych akcjach, młodych kibiców u nas nie uświadczymy, i jeśli uda się przekroczyć 1000 osób na mecz, to będzie sukces.
z marketingiem na Hutniku nie mam nic wspólnego od czasów PD (czyli przedpotopowych), ale sądzę, że nic się nie stanie jeśli Ty czy ktokolwiek inny podeśle w przyszłości tego typu pomysły z małym wyprzedzeniem a nie po. Ku chwale!
A to co w takim razie robią te osoby w klubie, internetu nie mają, nie wiedzą jakie akcje są organizowane przez miasto lub samorząd?
Jak byłem młodszy, tak jak piszesz, za czasów PD się robiło takie rzeczy, teraz niech robią Ci, co za to biorą kasę z klubu.
-------------------------------------------------------
Forever Hutnik - Czyzyny HKS
Forever Hutnik - Czyzyny HKS
-
- Posty: 1898
- Rejestracja: pn sie 29, 2005 3:19 pm
markow pisze:mr.Vitaminka pisze:markow pisze:JOK_NH pisze:Dokładnie, moim zdaniem zaporowa cena biletu - a taką będzie już 20 złotych - nie przyczyni się do frekwencji na stadionie na takim meczu. Przecież 800 to u nas od święta było i nie ma co czarować, że nagle wszyscy się rzucą, już mecz z Chojniczanka pokazał, że nie jest tak kolorowo. Rozumiem chęć zarobienia kasy, ale nasz marketing aż od tego ostatnio trzeszczy i ja osobiście mam już duży przesyt tych zbiórek/zrzutek i innych rzeczy.
Może pomyśleć w końcu o najmłodszych kibicach, którzy chcieliby ryja podrzeć na meczu, ale wydatek 100 na karnet, 80 zł za wyjazd, czy 20 za ostatni mecz to cały czas jednak dużo?
Dobrze gadasz, ale nasz marketing w tej kwestii leży - pokażę Ci konkretny przykład - w maju była akcja w całym Krakowie dla przedszkoli i szkół - Rowerowy Maj, gdzie dzieci za to że przyjeżdżały do szkoły lub przedszkola na rowerach/hulajnogach, mogły wygrać nagrody, gadżety.
Wśród nagród były drobne upominki od Wisły i Cracovii, od nas niestety nie było. https://rowerowymaj.eu/krakow/#city-awards
To tylko jedna z akcji, w której można byłoby uczestniczyć. Niestety jeśli nie będziemy uczestniczyć w podobnych akcjach, młodych kibiców u nas nie uświadczymy, i jeśli uda się przekroczyć 1000 osób na mecz, to będzie sukces.
z marketingiem na Hutniku nie mam nic wspólnego od czasów PD (czyli przedpotopowych), ale sądzę, że nic się nie stanie jeśli Ty czy ktokolwiek inny podeśle w przyszłości tego typu pomysły z małym wyprzedzeniem a nie po. Ku chwale!
A to co w takim razie robią te osoby w klubie, internetu nie mają, nie wiedzą jakie akcje są organizowane przez miasto lub samorząd?
Jak byłem młodszy, tak jak piszesz, za czasów PD się robiło takie rzeczy, teraz niech robią Ci, co za to biorą kasę z klubu.
masz rację. Z tym, że mnie osobiście korona z głowy nie spada i niekiedy (żeby nie było: b. rzadko) przesyłam pomysły na priv, ale to tylko mój wybór, do którego, jednakże, zachęcam też innych.
następnego lata Hutnik będzie mistrzem świata
-
- Posty: 338
- Rejestracja: czw paź 25, 2007 10:47 am
markow pisze:mr.Vitaminka pisze:markow pisze:JOK_NH pisze:Dokładnie, moim zdaniem zaporowa cena biletu - a taką będzie już 20 złotych - nie przyczyni się do frekwencji na stadionie na takim meczu. Przecież 800 to u nas od święta było i nie ma co czarować, że nagle wszyscy się rzucą, już mecz z Chojniczanka pokazał, że nie jest tak kolorowo. Rozumiem chęć zarobienia kasy, ale nasz marketing aż od tego ostatnio trzeszczy i ja osobiście mam już duży przesyt tych zbiórek/zrzutek i innych rzeczy.
Może pomyśleć w końcu o najmłodszych kibicach, którzy chcieliby ryja podrzeć na meczu, ale wydatek 100 na karnet, 80 zł za wyjazd, czy 20 za ostatni mecz to cały czas jednak dużo?
Dobrze gadasz, ale nasz marketing w tej kwestii leży - pokażę Ci konkretny przykład - w maju była akcja w całym Krakowie dla przedszkoli i szkół - Rowerowy Maj, gdzie dzieci za to że przyjeżdżały do szkoły lub przedszkola na rowerach/hulajnogach, mogły wygrać nagrody, gadżety.
Wśród nagród były drobne upominki od Wisły i Cracovii, od nas niestety nie było.
https://rowerowymaj.eu/krakow/#city-awards
To tylko jedna z akcji, w której można byłoby uczestniczyć. Niestety jeśli nie będziemy uczestniczyć w podobnych akcjach, młodych kibiców u nas nie uświadczymy, i jeśli uda się przekroczyć 1000 osób na mecz, to będzie sukces.
z marketingiem na Hutniku nie mam nic wspólnego od czasów PD (czyli przedpotopowych), ale sądzę, że nic się nie stanie jeśli Ty czy ktokolwiek inny podeśle w przyszłości tego typu pomysły z małym wyprzedzeniem a nie po. Ku chwale!
A to co w takim razie robią te osoby w klubie, internetu nie mają, nie wiedzą jakie akcje są organizowane przez miasto lub samorząd?
Jak byłem młodszy, tak jak piszesz, za czasów PD się robiło takie rzeczy, teraz niech robią Ci, co za to biorą kasę z klubu.
Jest tyle dobrego ostatnio w działaniach marketingu klubowego, że podjazd z tej okazji jest z Twojej strony nieco śmieszny, a na pewno mało poważny. To mniej więcej tak jakbyś w obecnej sytuacji przyjebal się do Szydełko, że nie wygrywa wszystkiego po 4-0 🥴
Fan Club Kościuszkowskie pisze:markow pisze:mr.Vitaminka pisze:markow pisze:JOK_NH pisze:Dokładnie, moim zdaniem zaporowa cena biletu - a taką będzie już 20 złotych - nie przyczyni się do frekwencji na stadionie na takim meczu. Przecież 800 to u nas od święta było i nie ma co czarować, że nagle wszyscy się rzucą, już mecz z Chojniczanka pokazał, że nie jest tak kolorowo. Rozumiem chęć zarobienia kasy, ale nasz marketing aż od tego ostatnio trzeszczy i ja osobiście mam już duży przesyt tych zbiórek/zrzutek i innych rzeczy.
Może pomyśleć w końcu o najmłodszych kibicach, którzy chcieliby ryja podrzeć na meczu, ale wydatek 100 na karnet, 80 zł za wyjazd, czy 20 za ostatni mecz to cały czas jednak dużo?
Dobrze gadasz, ale nasz marketing w tej kwestii leży - pokażę Ci konkretny przykład - w maju była akcja w całym Krakowie dla przedszkoli i szkół - Rowerowy Maj, gdzie dzieci za to że przyjeżdżały do szkoły lub przedszkola na rowerach/hulajnogach, mogły wygrać nagrody, gadżety.
Wśród nagród były drobne upominki od Wisły i Cracovii, od nas niestety nie było.
https://rowerowymaj.eu/krakow/#city-awards
To tylko jedna z akcji, w której można byłoby uczestniczyć. Niestety jeśli nie będziemy uczestniczyć w podobnych akcjach, młodych kibiców u nas nie uświadczymy, i jeśli uda się przekroczyć 1000 osób na mecz, to będzie sukces.
z marketingiem na Hutniku nie mam nic wspólnego od czasów PD (czyli przedpotopowych), ale sądzę, że nic się nie stanie jeśli Ty czy ktokolwiek inny podeśle w przyszłości tego typu pomysły z małym wyprzedzeniem a nie po. Ku chwale!
A to co w takim razie robią te osoby w klubie, internetu nie mają, nie wiedzą jakie akcje są organizowane przez miasto lub samorząd?
Jak byłem młodszy, tak jak piszesz, za czasów PD się robiło takie rzeczy, teraz niech robią Ci, co za to biorą kasę z klubu.
Jest tyle dobrego ostatnio w działaniach marketingu klubowego, że podjazd z tej okazji jest z Twojej strony nieco śmieszny, a na pewno mało poważny. To mniej więcej tak jakbyś w obecnej sytuacji przyjebal się do Szydełko, że nie wygrywa wszystkiego po 4-0 🥴
Taki kraj jeszcze nie było takiego co by wszystkich zadowolił 😏 w smerfach nazywali go maruda 🙂
Albo można połączyć 2 w 1. Bilet ciut droższy i gadżet do tego.
Nie wiem np bilet za 20 zł w tym magnes gratis.
To będzie bilet za 15 i odrazu magnes sprzedany za 5 zł.
Lub bilet za 20 i piwko w tym gratis albo rabat na kiełbaskę 5 zł.
Klub na tym i na tym zarabia więc w pakiecie wychodzi tyle samo a płacąc 20 zł mamy wejściówkę + coś z dnia meczowego zostaje sprzedane.
Ulgowe to konieczność..... Ale też bardziej dla ojców np biorących wtedy 2 synów na mecz.
Nie wiem np bilet za 20 zł w tym magnes gratis.
To będzie bilet za 15 i odrazu magnes sprzedany za 5 zł.
Lub bilet za 20 i piwko w tym gratis albo rabat na kiełbaskę 5 zł.
Klub na tym i na tym zarabia więc w pakiecie wychodzi tyle samo a płacąc 20 zł mamy wejściówkę + coś z dnia meczowego zostaje sprzedane.
Ulgowe to konieczność..... Ale też bardziej dla ojców np biorących wtedy 2 synów na mecz.
Qlawy pisze:Albo można połączyć 2 w 1. Bilet ciut droższy i gadżet do tego.
Nie wiem np bilet za 20 zł w tym magnes gratis.
To będzie bilet za 15 i odrazu magnes sprzedany za 5 zł.
Lub bilet za 20 i piwko w tym gratis albo rabat na kiełbaskę 5 zł.
Klub na tym i na tym zarabia więc w pakiecie wychodzi tyle samo a płacąc 20 zł mamy wejściówkę + coś z dnia meczowego zostaje sprzedane.
Ulgowe to konieczność..... Ale też bardziej dla ojców np biorących wtedy 2 synów na mecz.
Całkiem dobry pomysł w sumie.
Nie wiem, co taka nagonka się tutaj zrobiła na marketing? Moim zdaniem to, co się zadziało w tej materii ostatnio, to krok milowy do przodu. Jedna decyzja, które jeszcze nie zapadła (!) wywołała nagle tyle emocji i najazdu na marketing. Sam mam uwagi (jak wcześniej na przykład), ale jazda jest, jakby w tym klubie nic się działo w tej kwestii. Nosz kurwa, bez jaj.
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2021 12:53 am przez JOK_NH, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 1522
- Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 1:24 pm
mr.Vitaminka pisze:Z tym, że mnie osobiście korona z głowy nie spada i niekiedy (żeby nie było: b. rzadko) przesyłam pomysły na priv, ale to tylko mój wybór, do którego, jednakże, zachęcam też innych.
Twoja "ostatnia" historia nie jest jeszcze zakończona, dziś dopiero miałem okazję spotkać się z pionem sportowym i zarządem, porozmawiać, będzie dalszy ciąg
-
- Posty: 1529
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 12:01 am
pasowałoby jakieś podziękowanie SZSZ zrobić za to czego dokonał
dla mnie maestro
dla mnie maestro
http://www.youtube.com/watch?v=tnkA38Lh ... re=related to jeszcze nie tak dawno bylo tak pieknie ,tyle hutniczych braci
Fan Hutnika pisze:pasowałoby jakieś podziękowanie SZSZ zrobić za to czego dokonał
dla mnie maestro
Jakbyś byl na meczach z Motorem, Chojniczanka i Stalą to byś wiedział że otrzymał po nich zasłużone brawa , owacje i skandowanie nazwiska od kibiców.
Od klubu otrzymywal pensje i jeśli to bylo przewidziane w umowie premię za utrzymanie, a jak się okazało dzis także kontrakt na nowy sezon.
W historii Hutnika zapisze się jako trener który w świetnym stylu utrzymanie Hutnika na szczeblu centralnym, jako pierwszy od sezonu 1998/99
Myślę ze podziękowania adekwatne.
Od 6 czerwca zaczyna praktycznie od zera nowy etap. I trzeba go i cały klub wspierać. Tak jak powiedział w 1/1 zwłaszcza w chwilach trudnych.