BINGONH pisze:A nie prościej było by zorganizować jakieś konkurs dla kibiców.
Losowanie nr biletów a w przerwie szczęśliwcy strzelają karne, no i oczywiście jakieś skromne upominki.
Dla mnie była by to większa atrakcja niż biegając ryba
Oczywiście masz rację.
Z tym, że w przyszłości (podkreślam w przyszłości) trzeba by zrobić segmentację klientów, czyli podzielić ich na grupy.
I tak, np.:
- dla karnetowców zaproponować jakiś program lojalnościowy
- dla tych, którzy chodzą na mecz rzadko i zakupują bilet w ostatniej chwili w kasie, zaproponować jakiś łatwiejszy i wygodniejszy sposób zakupu biletu
- dla dzieci zaproponować jakiś mini-program lojalnościowy z upominkami (i tutaj ważna jest maskotka)
Ale tak, jak mówię, to jest rozmowa na przyszłość.
Nie można mówić ogólnie o kibicach, ale trzeba ich podzielić na grupy.
Różnimy się od siebie. Ja jestem taki, ktoś z młyna jest inny. I każdemu trzeba zaproponować inną formę przyciągnięcia na stadion.
Jeśli zrobimy coś dla ogółu, to może się okazać, że jest to nieskuteczne i kosztowne.
Pozdrawiam