
hehe

A tak poważnie drogi Robinie, gdyby chciało Ci się ruszyć na prezentację, to byś zyskał w moich oczach, a tak to uważam, że jesteś starym leniem, który tylko marudzi.
Dziękuję bardzo, głosujcie na mnie

Moderatorzy: dUfio, marketing, HQSa
Robin pisze:(...)zapewne Twoim zdaniem wszystko powinienem chwalić!(...)
admin pisze:Do wszystkich gorących głów:
Na tym forum nie będzie banów za poglądy.
Robin może spać spokojnie - tym bardziej, że jego wypowiedzi noszą znamiona wysokiej inteligencji (co nie oznacza, że Redakcji podobaja się wszystkie jego poglądy)
Pozdro. Metal
HDS pisze:tak - jasne - cinquecento też ma być produkowane w Polsce i w zwiazku z tym odrazu Fiat ma zacząć sponsorować jedenastkę z NH?(...)
snuff pisze:A dlaczego niby MAN miałby inwestować w Hutnika??? (...)
snuff pisze:(...)W tym upatruje nadzieje na to, że Mittal wreszcie się zdecyduje dać kasę na klub bo to może poprawić jego nie korzystny wizerunek na terenie NH na czym zapewne mu zależy.(...)
A jesteś mi w stanie powiedzieć jakie reklamy widziałeś wczoraj po dzienniku?? Nawet jak nie oglądałeś, to uwierz, że mało kto z tych co oglądali byłby w stanie wymienić chociaż połowę. Reklama działa na podświadomość. Jej głównym zadaniem jest wyrobienie marki.snuff pisze:(...)Ilu z Was jest w stanie powiedzieć kto się reklamowal na biletach w zeszłym roku (...)
OŻÓG 1950 pisze:TomNH Zgadzam się z Tobą.
(...)A co do tego MAN nasuwa mi sie jedno pytanie: Ale dlaczego nie możemy spróbować...
snuff pisze:A dlaczego niby MAN miałby inwestować w Hutnika??? (...)
snuff pisze:(...)W tym upatruje nadzieje na to, że Mittal wreszcie się zdecyduje dać kasę na klub bo to może poprawić jego nie korzystny wizerunek na terenie NH na czym zapewne mu zależy.(...)
A jesteś mi w stanie powiedzieć jakie reklamy widziałeś wczoraj po dzienniku?? Nawet jak nie oglądałeś, to uwierz, że mało kto z tych co oglądali byłby w stanie wymienić chociaż połowę. Reklama działa na podświadomość. Jej głównym zadaniem jest wyrobienie marki.snuff pisze:(...)Ilu z Was jest w stanie powiedzieć kto się reklamowal na biletach w zeszłym roku (...)
(...)Sponsor musi mieć pewne korzyści z tego, że daje nas kasę.
(...)mało który bizmesmen jednak kieruje się sentymentem większość patrzy na rachunek ekonomiczny.