Hutniczy marketing

Akcje i pomysły marketingowe.
Przetargi, reklamy, sponsoring.
Public Relations. Gorące newsy ze Sportowej S.A.

Moderatorzy: dUfio, marketing, HQSa

majlech
Posty: 1240
Rejestracja: wt sie 24, 2004 5:55 pm
Lokalizacja: Nowa Huta

Postautor: majlech » czw lip 23, 2009 8:14 pm

O programie meczowym, pamiątkowych biletach i szalikach z okazji meczu Hutnik - Sheffield F.C.:
http://forum.Hutnik.krakow.pl/viewtopic.php?t=3021
Welcome to Suche Stawy - The Home of Hutnik Kraków!

Staszek
Posty: 312
Rejestracja: sob lut 19, 2005 7:44 pm
Lokalizacja: Nowa Huta
Kontakt:

Hutniczy marketing

Postautor: Staszek » czw lip 23, 2009 8:51 pm

majlech pisze:O programie meczowym, pamiątkowych biletach i szalikach z okazji meczu Hutnik - Sheffield F.C.:
http://forum.Hutnik.krakow.pl/viewtopic.php?t=3021

Dzisiaj w rozmowie z pewnym nowohuckim małżeństwem dyskutowaliśmy nt. obchodów sześćdziesięciolecia Nowej Huty.
- W sobotę na Hutnik będzie impreza.
Zdziwieni - hm???
To tyle jeśli chodzi o marketing.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony czw lip 23, 2009 11:34 pm przez Staszek, łącznie zmieniany 2 razy.

majlech
Posty: 1240
Rejestracja: wt sie 24, 2004 5:55 pm
Lokalizacja: Nowa Huta

Postautor: majlech » czw lip 23, 2009 8:57 pm

and?
Welcome to Suche Stawy - The Home of Hutnik Kraków!

Awatar użytkownika
dcure
Posty: 145
Rejestracja: wt sie 16, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: ten pomysł

Postautor: dcure » czw lip 23, 2009 9:27 pm

Staszek pisze:
majlech pisze:O programie meczowym, pamiątkowych biletach i szalikach z okazji meczu Hutnik - Sheffield F.C.:
http://forum.Hutnik.krakow.pl/viewtopic.php?t=3021

Dzisiaj w rozmowie z pewnym nowohuckim małżeństwem rozmawiałem chwilę nt. obchodów sześćdziesięciolecia Nowej Huty.
- W sobotę na Hutnik będzie impreza.
Zdziwieni - hm???
To tyle jeśli chodzi o marketing.
Pozdrawiam!


Staszku ale o co ci chodzi????
Plakaty na mieście są, wystarczy popatrzeć, w gazetach o tym piszą, w internecie pisze, w radiu mówili, może to małżeństwo z którym rozmawiałeś, liczy na zaproszenie dostarczone do domu. Bez urazy ale ludzie co pomagali w organizacji tego meczu poświęcając swój czas a ty napierdzielasz na marketing, ty również mogłeś pomóc

JOK_NH
Posty: 4593
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 7:21 pm
Lokalizacja: Wschodnia Strona Miasta

Postautor: JOK_NH » czw lip 23, 2009 9:30 pm

Moim zdaniem dobrze impreza rozreklamowana, ponieważ mama mojej koleżanki, która mieszka w Dębnikach wybiera się na tą imprezę. Więc buzzz, jak i cały marketing moim zdaniem na dobrym poziomie.

misiek
Posty: 1173
Rejestracja: pt gru 24, 2004 11:58 am
Lokalizacja: nowa huta

Postautor: misiek » czw lip 23, 2009 9:35 pm

Robi zamęt , może są bardziej zajęci sobą niż interesowaniem się jakimiś imprezami hehe :D Zobaczymy kto będzie , a jak właśnie coś nie pasuje to trzeba było Staszku wziąć plakaciki do ksero i pochodzić po placach rozdając je ludziom spotkanym przypadkowo po drodze . Moim zdaniem będzie sporo ludzi . Przewinie się . Kto ma wiedzieć ten wie i to jest najważniejsze , a na przyszłość może pomożesz w marketingu , a nie pytasz się osób , które mają to pewnie gdzieś , bo mają inne plany na weekend . Pozdro , bez napinki ;)

Staszek
Posty: 312
Rejestracja: sob lut 19, 2005 7:44 pm
Lokalizacja: Nowa Huta
Kontakt:

Hutniczy marketing 2

Postautor: Staszek » czw lip 23, 2009 11:43 pm

Przedstawiłem pewien punkt widzenia. Może to „to tyle jeśli chodzi o marketing” było na wyrost? W każdym razie istnieją osoby mieszkające w NH, które nie wiedzą o tym meczu, i - bynajmniej - nie są to osoby wstydzące się miejsca zamieszkania. Jeśli chodzi o mój udział w promocji meczu, to jest on raczej rozmiaru humorystycznego, symbolicznego, ale jakiś tam był. :lol:
Na koniec kilka słów do Dcure:
1) Insynuacja o wysyłaniu listów jest nie na miejscu, ponieważ te osoby robią dla nowohucian więcej niż przeciętny mieszkaniec tej dzielnicy.
2) Wcale nie „napierdalam” na marketing. Bardzo proszę nie wyolbrzymiać składowych mojej wypowiedzi.
Ostatnio zmieniony czw lip 23, 2009 11:47 pm przez Staszek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KonradHKS
Posty: 2805
Rejestracja: czw lut 02, 2006 9:51 am
Lokalizacja: Nowa Huta

Re: Hutniczy marketing 2

Postautor: KonradHKS » czw lip 23, 2009 11:47 pm

Staszek pisze:W każdym razie istnieją osoby mieszkające w NH, które nie wiedzą o tym meczu, i - bynajmniej - nie są to osoby wstydzące się miejsca zamieszkania.


Jak ktoś się nie chce dowiedzieć to sie nie dowie... Nie da się każdemu przekazać osobistego zaproszenia na piknik

:wink:

majlech
Posty: 1240
Rejestracja: wt sie 24, 2004 5:55 pm
Lokalizacja: Nowa Huta

Postautor: majlech » pt lip 24, 2009 4:52 am

Chcialbym - w kontekscie zblizajacego sie meczu - skierowac nasza dyskusje raczej w tym kierunku, ze mamy jeszcze trzydziesci kilka godzin do tego, zeby poinformowac jak najwiecej ludzi o meczu.

Staszku, Twoja wypowiedz, ze sa ludzie, ktorzy o meczu nie wiedza - nie traktuje jako zarzutu, bo nie mialem i mysle, ze niekt z organizatorow nie mial ambicji, zeby nagle 300 tys. mieszkancow NH przybylo na mecz Hutnika. Zreszta mysle, ze polowa ludzi w ogole nie wie, ze sa obchody 60-lecia NH :-)

Plakaty sa na miescie (moze nie w takiej ilosci, jakbysmy chcieli, ale tak krawiec kraje, itd.), jest strona internetowa, sa publikacje prasowe (wcale nie malo), jest zainteresowanie mediow, wiec kazda osoba sredniointeresujaca sie tym, co sie dzieje w dzielnicy o meczu powinna sie dowiedziec (a przynajmniej ma na to szanse).

Dlatego zachecam Was - kogokolwiek spotkacie znajomego (w sklepie, na osiedlu, w pubie, itd) - mowicie mu o meczu. Macie strone (www.hutnik60nh.pl), z ktorej dowie sie reszty. Wyslijcie linki do niej na komunikatorach, n-k, mailami, itd. To moze zrobic kazdy z nas.

Impreze jest atrakcyjna, przygotowano sporo rzeczy wokol niej, przygotowano narzedzia do jej promocji, wykorzystajmy to wszyscy, tak, zeby na Suchych Stawach w sobote bylo jak najwiecej osob!
Welcome to Suche Stawy - The Home of Hutnik Kraków!

Awatar użytkownika
OŻÓG 1950
Posty: 3900
Rejestracja: czw sie 26, 2004 1:39 am
Lokalizacja: Wąwozowa City

Postautor: OŻÓG 1950 » sob wrz 19, 2009 2:56 pm

Jako, że ten temat nazywa się: "Hutniczy marketing", to kopiuję tutaj, to co napisałem w pytaniach do Informacji (tam pewnie zostanie to wykasowane, a tutaj jest to jak najbardziej odpowiednie miejsce).

OŻÓG 1950 pisze:Przeanalizujmy narzędzia marketingu mix dla usług:

PRODUCT = poziom piłkarski

PRICE = cena biletu wstępu

PLACE = kanały dystrybucji, jak i inne rozwiązania logistyczne - czyli np. gdzie można kupić bilety

PROMOTION = reklama, promocja dodatkowa, PR

PEOPLE = personel obsługujący, klienci, inni nabywcy

PROCES = przebieg świadczenia usługi od zainteresowania klienta, poprzez informację, sprzedaż i obsługę posprzedażową

PHYSICAL EVIDENCE = Są to wszystkie wizualne i materialne elementy (budynki, logo, meble, wyposażenie techniczne, ulotki itp.), które dla klientów są dowodem jakości danej usługi

--------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT => de facto 4 liga => chujowy

PRICE => bilet wstępu tani => jest dobrze

PLACE => bilety można zakupić jedynie w kasach stadionu, tam gdzie ja wchodzę jest jedna kasa i mega długa kolejka (mimo małej frekwencji) => czyli chujnia

PROMOTION => w ogóle nie istnieje, nie ma nawet plakatów meczowych => mega chujnia

PEOPLE => personel obsługujący = jedna Pani w okienku kasowym, kibice = oddani, wierni, ale brak opraw, na plus akcje z biuletynem meczowym (to powinna być rola klubu)

PROCES => przebieg świadczenia obsługi mega fatalny, wszystko na odwal się, usługa posprzedażowa zerowa, zero programów lojalnościowych, brak jakichkolwiek rabatów, przy końcu meczu ochrona się zwija i nikt nawet nie otworzy tej zasranej bramy

PHYSICAL EVIDENCE => wszystkie wizualne i materialne elementy => stadion, mimo zakładania krzesełek, zaniedbany, trawa nieskoszona, toalety takie, że strach wejść, brudne kasy, oblepione wlepkami, zmasakrowany dawny sklepik z pamiątkami przy bramie A, jakiś ulotek, czy czegoś w tym stylu - brak => mega chujnia

--------------------------------------------------------------------------------------

Wiem, że nie ma środków, aby zainwestować w niektóre z tych elementów.

ALE: PROCES i PHYSICAL EVIDENCE przy odrobinie dobrej woli można poprawić!

I dlatego zawsze będę się czepiał o każdą pierdołę, którą można poprawić nie ponosząc przy tym żadnych wydatków!


Dziękuję!



PS: Ze wszystkich instrumentów marketingu mix tylko PRICE jest OK.
Także kurwa... A w zasadzie szkoda słów!!!
...więc gdy goły opadniesz na lód, mały biznes zrób, szybki biznes zrób, jakiś biznes zrób. Potem laba! Tylko skok, jeden skok, na bank...

Piotrek
Posty: 2971
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 4:41 pm
Lokalizacja: kur2nów

Postautor: Piotrek » sob wrz 19, 2009 9:01 pm

z tego co wiem, były rozmowy z zarządem na temat plakatów meczowych, ale zarząd ma to w pupie, dlatego są programy meczowe, produkowane wyłącznie przez kibiców(dobrze że klub nie zabronił ich sprzedaży na terenie stadionu) z których dochód ma być przeznaczony na wydruk plakatów i oklejenie nie tylko Huty, ale jak słysze rozmowy na stadionie z lewej strony że po chuj te programy, a z prawej strony narzekania że nie ma plakatów to jest jak jest i lepiej nie będzie. ktoś ma pomysły, nadmiar pieniędzy- programami i plakatami zajmuje się Majlech, i na pewno każdemu chetnie wytłumaczy jakie są problemy, i ile to kosztuje