Materiały dot. przetargu na ściankę wspinaczkową

Akcje i pomysły marketingowe.
Przetargi, reklamy, sponsoring.
Public Relations. Gorące newsy ze Sportowej S.A.

Moderatorzy: dUfio, marketing, HQSa

marketing
Posty: 420
Rejestracja: pt lip 01, 2005 6:08 am
Lokalizacja: pokój 206

Materiały dot. przetargu na ściankę wspinaczkową

Postautor: marketing » śr lip 26, 2006 10:48 am

Ze względu na zawieszenie działalności strony www.Hutnik.bci.pl materiały dotyczące przetargu na budowę ściany wspinaczkowej Hutnik Kraków SSA zamieszczamy poniżej.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości powyżej 60.000 EURO

Zamawiający: Hutnik Kraków Sportowa Spółka Akcyjna, 31-979 Kraków, ul. Ptaszyckiego 4 tel 012-644 33 05, fax 012-643 35 13,
REGON 356467274 NIP 678-28-52-191

ogłasza przetarg na:
„Budowa Ściany wspinaczkowej oraz kamieni bouldernigowych –Hutnik Kraków S.S.A. w Krakowie”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:45212200-8
Wymagany termin realizacji zamówienia: 30.10.2006 r.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wadium w wysokości: 10 000,00 zł należy wnieść do dnia 2308.2006 r. do godz. 10.00. Wadium należy wnieść do kasy Hutnik Kraków S.S.A, Kraków, ul. Ptaszyckiego 4 (kasa jest czynna od godz. 9.00 do 13.00) lub płatne przelewem na konto: PKO.S.A. 1812401431111100 1000430536 .z dopiskiem "Wpłata wadium".
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odbierać w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 202 , po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym. Cena dokumentacji przetargowej wynosi 97,60. brutto
Kryteria oceny ofert: cena 100%.
Termin związania ofertą: 30 dni
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie.
Termin składania ofert upływa dnia 23.08.2006 r. o godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.08.2006r. o godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych.

marketing
Posty: 420
Rejestracja: pt lip 01, 2005 6:08 am
Lokalizacja: pokój 206

Postautor: marketing » śr lip 26, 2006 10:49 am

S P E C Y F I K A C J A
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Część I

INFORMACJE OGÓLNE

I. 1. Informacje o Zamawiającym.

Hutnik Kraków Sportowa SA, 31-979 Kraków, ul. Ptaszyckiego 4 zwany dalej Zamawiającym zaprasza do składania ofert na:
„Budowa Ściany wspinaczkowej oraz kamieni bouldernigowych –Hutnik Kraków S.S.A. w Krakowie”

Zamówienie publiczne udzielone będzie zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. Z 2006r nr 79 poz. 551 zwaną dalej ustawą, w trybie przetargu nieograniczonego.

I. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30.10.2006 r.

I. 3. Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest budowa: ściany wspinaczkowej składającej się z trzech oddzielnych turni spiętych na wysokości ok. 6-7m ściągami stalowymi. Poszczególne turnie mają wysokość 12m, 9,4m, 7,8m, kamieni bulderingowych w ilości 8szt wysokości od 2,6m do 3,5m. Podstawowym materiałem z którego jest wykonana ściana wspinaczkowa i kamienie jest laminat poliestrowy. Oświetlenie terenu czterema słupami stalowymi. Wykonanie dla ściany i kamieni podłoża amortyzującego, ogrodzenie terenu z siatki stalowej wysokości 1,5m.
Roboty będą realizowane w oparciu pozwolenie na budowę, dokumentację techniczną (dostępną do wglądu w siedzibie zamawiającego), przedmiary robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót i SWIZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami:
1.Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. z 2000 r. Dz. U. Nr 106, poz.1126 ze zmianami),
2.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401),
3.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
4.wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia,
5.przepisami techniczno - budowlanymi,
6.obowiązującymi normami,
7. zasadami wiedzy technicznej, w zakresach określonych w załączonych przedmiarach robót i sztuką budowlaną.

I. 4. Warunki realizacji zamówienia.

1.Wykonawca zobowiązany jest do ustanowienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
2.Wykonawca we własnym zakresie (również przy pomocy podwykonawców i wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) i na własny koszt:
zapewni objęcie kierownictwa budowy przez uprawnionegokierownika budowy,
urządzi plac i zaplecze budowy;
utrzyma w należytej sprawności oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy;
wykona ewentualne zmiany w organizacji ruchu i utrzyma je w należytym stanie, dokona ich likwidacji po zakończeniu robót oraz przywróci organizację ruchu do stanu poprzedniego;
W dniu 22.01.2004 r. weszło w życie Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181),
zapewni kompleksową obsługę geodezyjną przez uprawnionego geodetę wraz z inwentaryzacją powykonawczą (w technice cyfrowej), wykonaną przez uprawnione służby geodezyjne. Obsługa geodezyjna obejmuje również wytyczenie osi głównej budowli, założenie reperów roboczych wraz z linią zajętości terenu.
3.Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody na osobach i rzeczach od czasu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane roboty i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polis ubezpieczeniowych w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł
na okres obejmujący przedział czasu od czasu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 8 „Deklarację zawarcia umowy ubezpieczenia”.
5. Wykonawca po przejęciu terenu zabezpieczy obiekty klubu i po zakończeniu robót doprowadzi powyższe do stanu jak przed ich rozpoczęciem.
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia kompleksowo oraz skoordynuje wszelkie działania związane z jego realizacją.
7. Roboty nie leżące w profilu jego działania Wykonawca może zlecić podwykonawcom w trybie art. 6471 Kodeksu Cywilnego, wskazując zakres samodzielnie wykonywanych robót oraz tych, które będą wykonywane przez podwykonawców.
W takiej sytuacji Wykonawca odpowiada za prace podwykonawców jak za własne działanie.

I. 5. Uwagi dla wykonawców

1.Ofertę należy składać na wykonanie całości zadania.
2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
3.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania.
5.W ofercie oprócz ceny należy podać:
proponowany termin wykonania zamówienia, który nie może być dłuższy od terminu wymaganego w zamówieniu
proponowany okres gwarancji, który nie może być krótszy od okresu wymaganego w zamówieniu,
warunki płatności, przy czym zaproponowane terminy płatności faktur nie mogą być krótsze niż wymagane w zamówieniu. Jeżeli oferent nie proponuje swoich warunków płatności, w formularzu oferty winien wpisać: „warunki płatności zgodne z wymaganiami zamówienia”.

I. 6. Odbiór i rozliczenie prac:
1. Cena wykonania zadania podana w ofercie musi być ceną brutto. Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
2.Cenę należy podać w oparciu o przedmiary robót oraz ceny jednostkowe poszczególnych pozycji przedmiarowych ściśle wg załączonych wzorów. Cena winna uwzględniać wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zadania określonego w przedmiarze (w tym cła, podatki i inne opłaty, koszty przygotowawcze, porządkowe, obsługi geodezyjnej, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych i in.).
Uwaga !
Zamawiający podając pozycje katalogowe w przedmiarach robót nie narzuca technologii ich wykonania.
3. Określenie stawki podatku VAT leży po stronie oferenta. Zgodnie z ust. 1 Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 5 listopada 2002 r. (Dz. Urz. GUS Nr 12, poz. 87) w sprawie trybu wydawania opinii interpretacyjnych według obowiązujących standardów klasyfikacyjnych producent sam klasyfikuje swoje produkty (wyroby, usługi) według zasad metodycznych określonych w poszczególnych klasyfikacjach i nomenklaturach. W przypadku trudności w ustaleniu właściwego grupowania, zgodnie z ust. 2 w/w komunikatu zainteresowany podmiot może zwrócić się do właściwego dla siedziby podmiotu urzędu statystycznego. Dopiero po wydaniu opinii przez urząd statystyczny producent zwraca się do właściwego dla urzędu skarbowego o ustalenie stawki podatku VAT.
4.Wykonawca w ofercie uwzględni wszystkie koszty związane z ewentualnymi rozbiórkami i odwozem oraz utylizacją odpadów.

5.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dziennika budowy oraz uzyskiwania potwierdzeń wyznaczonego inspektora nadzoru.
6.Łącznie z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do przeprowadzenia odbioru technicznego zamówienia, w terminie nie później niż 7 dni przed datą określoną w umowie, Wykonawca winien dostarczyć dokumentację powykonawczą wykonanych robót, która powinna zawierać:
potwierdzoną i zaakceptowaną przez inspektora nadzoru, powykonawczą dokumentację techniczną,
protokoły odbioru robót zanikających,
inwentaryzację zmian wprowadzonych w dokumentacji projektowej,
atesty i świadectwa jakości materiałów i urządzeń,
dziennik budowy,
oświadczenia kierownika budowy o zakończeniu robót i ich prawidłowym wykonaniu.
7. Rozliczenie robót, w walucie polskiej, odbywać się będzie po wykonaniu i odbiorze poszczególnych etapów robót, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę na Hutnik Kraków SSA.
8. Faktura wystawiona na podstawie protokołu odbioru płatna będzie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty jej złożenia, na konto Wykonawcy.
9. Jako termin zapłaty wynagrodzenia uważany będzie dzień złożenia w banku polecenia przelewu.
I. 7. Gwarancje i zabezpieczenia

1.Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi na wszystkie roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia wynosi 5 lat licząc od daty odbioru końcowego.
2.Wykonawca w czasie trwania okresu gwarancji dokona bezpłatnie raz na rok przeglądu technicznego i konserwacji przedmiotu zamówienia.
3.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz służące do pokrycia roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi winno być wniesione do Zamawiającego w wysokości 10% ceny ofertowej albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy.
4.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) lub zamawiający za zgodą wykonawcy może odliczyć 10% wartości od kwoty brutto każdej faktury wystawionej przez wykonawcę za wykonane prace.
5.Zabezpieczenie winno być wniesione w kasie Hutnik Kraków S.S.A. lub na oprocentowane konto 18124014311111001000430536 najpóźniej w dniu podpisania umowy.
6.W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, wniesiony dokument winien zawierać uwagę, że pod warunkiem braku roszczeń Zamawiającego, zwolnienie części kwoty zabezpieczenia gwarantującej zgodne z umową wykonanie robót (70 % kwoty zabezpieczenia) nastąpi po 30 dniach od daty dokonania odbioru końcowego, a w części pozostałej (30 % kwoty zabezpieczenia) najpóźniej w 15 dniu po upływie okresu gwarancji (rękojmi). W przypadku wniesienia zabezpieczenia w wyniku odliczenia 10% z każdej faktury zwolnienie części kwoty zabezpieczenia gwarantującej zgodne z umową wykonanie robót (70 % kwoty zabezpieczenia) nastąpi po 30 dniach od daty dokonania odbioru końcowego, a w części pozostałej (30 % kwoty zabezpieczenia) najpóźniej w 15 dniu po upływie okresu gwarancji (rękojmi).
Niedopuszczalne jest w treści poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie zabezpieczenia. Ponadto w jej treści musi być sformułowanie, że całość kwoty zabezpieczenia zostanie wypłacona Beneficjantowi na jego każde wezwanie.
7.W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form wskazanych w ppkt. 3.
8.Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia
i bez zmniejszenia jego wartości.
9. Wykonawca winien gwarantować usunięcie zgłoszonych wad i usterek w czasie do 72 godzin od zgłoszenia awarii (również telefonicznego).
10. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w przystąpieniu do usuwania awarii i wad ujawnionych w okresie gwarancji (rękojmi), Zamawiający może zlecić ich usunięcie, a koszt pokryje z kwoty zabezpieczenia.
11 Jeżeli pozostająca w dyspozycji Zamawiającego część zabezpieczenia nie pokryje poniesionej szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.

I. 8. Wykonawcy wykluczeni z udziału w postępowaniu.

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1)wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione
w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy.

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1)wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów;
2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;
4)nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

I. 9. Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.Spełniają warunki dodatkowe:
1) W tym z realizowali :
- co najmniej 10 ścian wspinaczkowych o powierzchni wspinaczkowej co najmniej 100 m2, w tym co najmniej 2 ścian wspinaczkowych o powierzchni równej co najmniej łącznej powierzchni wspinaczkowej przedmiotu zamówienia, tj. 445 m2;
- co najmniej 1 ściany wspinaczkowej o powierzchni co najmniej 95% z 250 m2 (tj. co najmniej 237,5 m2) odpowiadającej swoim rodzajem ścianie wspinaczkowej o pow. 250 m2 będącej główną częścią przedmiotu zamówienia, tj. ściany wspinaczkowej, wolnostojącej i całkowicie zabudowanej z wszystkich stron, z wyjątkiem co najwyżej podstawy i górnego ograniczenia o wartości realizacji równej co najmniej 100% wartości ceny ofertowej brutto, oferowanej na w/w część przedmiotu zamówienia;
- co najmniej jednego obiektu wspinaczkowego, złożonego z co najmniej dwóch oddzielnych ścian wspinaczkowych zewnętrznych, wolnostojących i całkowicie zabudowanych z wyjątkiem co najwyżej podstawy i górnego ograniczenia wraz z zagospodarowaniem terenu odpowiadających swoim rodzajem i wartością pozostałej części przedmiotu zamówienia, tj. ścian o łącznej powierzchni równej co najmniej 95% ze 195 m2 (czyli równej co najmniej 185,25 m2) i o wartości realizacji wraz z zagospodarowaniem terenu równej co najmniej 100% wartości ceny ofertowej brutto, oferowanej na realizację pozostałych (względem punktu b)) 8 ścian wspinaczkowych będących częścią przedmiotu zamówienia;
- Realizacja w/w ścian oraz powierzchnie użytkowe zbudowanych sztucznych ścian wspinaczkowych powinny być potwierdzone w pisemnych referencjach od inwestora lub wynikać z zawartych z nim umów, projektów etc. Referencje powinny potwierdzać, że roboty budowlane (budowa ściany wspinaczkowej) zostały wykonane z należytą starannością. Dostarczenie referencji od inwestora dotyczących wykonania danej realizacji jest obligatoryjne.
2) Wykonawca musi udokumentować posiadanie uprawnień przez wskazanego kierownika budowy w specjalności:
uprawnienia budowlane dla kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby,
uprawnienia budowlane dla kierownika budowy w specjalności elektrycznej wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby.
6. Wykonawca musi złożyć deklarację, że najpóźniej w dniu zawarcia umowy:

przedłoży kopię polisy w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł na okres obejmujący przedział czasu od przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 8 „Deklarację zawarcia umowy ubezpieczenia”.
7. Wykonawca musi podać zakres robót, które będą wykonywane przez podwykonawców z podaniem listy podwykonawców, zgodnie z załącznikiem nr 6 „Informacja o podwykonawcach”.
I.10. Dopuszczalna liczba ofert składanych przez jednego wykonawcę.

1.Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ofertę sporządza się w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wymogi dotyczące wykonawcy odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie publiczne.
3.Oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna spełniać następujące wymagania:
1)wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę przewidującą sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich,
2)w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy,
3)każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie robót powierzonych mu do wykonania,
4)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie,
5)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych,
6)wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

I. 11. Koszt sporządzenia oferty.

Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi wykonawca niezależnie od wyniku postępowania przetargowego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.

I. 12. Kryteria wyboru ofert.

W niniejszym przetargu nieograniczonym wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium:

Kryterium: - cena brutto - 100 %

Oferty oceniane będą wg wzoru:
P1 = (Cmin / Cof. licz.) x 100% przy czym 1 % =1 pkt.

gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.
Cof. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.
P1 - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej.

Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów.

Część II

DOKUMENTACJA PRZETARGOWA

II. 1. Zawartość dokumentacji przetargowej:

1.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2.Formularz oferty - zał. nr 1,
3.Oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2,
4.Wzór umowy - zał. nr 3,
5.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego – zał nr 4
6.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu latach robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - zał. nr 5,
7.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 6,
8.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 7.
9.Deklaracja zawarcia umowy ubezpieczenia - zał. nr 8.
10.Oświadczenie o objęciu obowiązków przez kierownika budowy - zał. nr 9.

Treść dokumentów przetargowych należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami, wprowadzonymi zgodnie z punktem II. 4. niniejszej specyfikacji.

II. 2. Obowiązek zapoznania się wykonawców z dokumentacją przetargową.

Wykonawcy winni zapoznać się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów przetargowych. Oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia podlega odrzuceniu.

II. 3. Tryb udzielania wyjaśnień na temat dokumentów przetargowych.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentów przetargowych. Pytania wykonawców powinny być formułowane na piśmie i składane na adres: Hutnik Kraków SSA, 31-979 Kraków, ul. Ptaszyckiego 4.
Pytanie powinno być opatrzone nazwą stawiającego je wykonawcy. Zamawiający udzieli odpowiedzi pisemnej zainteresowanemu wykonawcy, przesyłając jednocześnie treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ, lecz bez ujawniania jego autora. Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień
i odpowiedzi w przypadku, gdy zapytanie lub prośba o wyjaśnienie specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na nie mniej niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert.

II. 4. Tryb wprowadzania zmian w dokumentach przetargowych przez Zamawiającego.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach w dowolnym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść dokumentów przetargowych z własnej inicjatywy lub w odpowiedzi na zapytania wykonawców. Każda taka zmiana staje się wiążąca z momentem jej wprowadzenia. Zamawiający powiadomi pisemnie wszystkich wykonawców o treści wprowadzonych zmian w dokumentach przetargowych.
Zamawiający przedłuża termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści dokumentów przetargowych. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

Część III

SPORZĄDZANIE OFERT

III. 1. Dokumenty składające się na ofertę.

Oferta musi zawierać:
1.Spis treści oferty.
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo to musi spełniać wymogi ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86 poz. 960 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie sposobu pobierania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty (Dz. U. Nr 110 poz. 1176 ze zm.).
3.Formularz oferty – zał. nr 1.
4.Oświadczenie wykonawcy – zał. nr 2.
5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
W przypadku gdy wykonawcą jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji niniejszego zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego – do oferty należy dołączyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia w/w zobowiązania, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej dokumentem, upoważniającym do zaciągnięcia w/w zobowiązania (o ile dokument taki w umowie spółki jest wymagany) - art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych.
Uwaga: za aktualne uważa się dokumenty wystawione lub potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej, ściśle wg załączonych przedmiarów robót - zał. nr 3a, wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu oraz wykazem nośników cen, na podstawie których kosztorysy ofertowe zostały opracowane.
7.Wzór umowy zał. nr 3 - podpisany
8.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego – zał nr 4
9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu latach robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - zał. nr 5 , wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie a w szczególności: a) co najmniej 10 ścian wspinaczkowych o powierzchni wspinaczkowej co najmniej 100 m2, w tym co najmniej 2 ścian wspinaczkowych o powierzchni równej co najmniej łącznej powierzchni wspinaczkowej przedmiotu zamówienia, tj. 445 m2;
b) co najmniej 1 ściany wspinaczkowej o powierzchni co najmniej 95% z 250 m2 (tj. co najmniej 237,5 m2) odpowiadającej swoim rodzajem ścianie wspinaczkowej o pow. 250 m2 będącej główną częścią przedmiotu zamówienia, tj. ściany wspinaczkowej, wolnostojącej i całkowicie zabudowanej z wszystkich stron, z wyjątkiem co najwyżej podstawy i górnego ograniczenia o wartości realizacji równej co najmniej 100% wartości ceny ofertowej brutto, oferowanej na w/w część przedmiotu zamówienia;
c) co najmniej jednego obiektu wspinaczkowego, złożonego z co najmniej dwóch oddzielnych ścian wspinaczkowych zewnętrznych, wolnostojących i całkowicie zabudowanych z wyjątkiem co najwyżej podstawy i górnego ograniczenia wraz z zagospodarowaniem terenu odpowiadających swoim rodzajem i wartością pozostałej części przedmiotu zamówienia, tj. ścian o łącznej powierzchni równej co najmniej 95% ze 195 m2 (czyli równej co najmniej 185,25 m2) i o wartości realizacji wraz z zagospodarowaniem terenu równej co najmniej 100% wartości ceny ofertowej brutto, oferowanej na realizację pozostałych (względem punktu b)) 8 ścian wspinaczkowych będących częścią przedmiotu zamówienia;
Realizacja w/w ścian oraz powierzchnie użytkowe zbudowanych sztucznych ścian wspinaczkowych powinny być potwierdzone w pisemnych referencjach od inwestora lub wynikać z zawartych z nim umów, projektów etc. Referencje powinny potwierdzać, że roboty budowlane (budowa ściany wspinaczkowej) zostały wykonane z należytą starannością. Dostarczenie referencji od inwestora dotyczących wykonania danej realizacji jest obligatoryjne.

10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 6. Informacja winna uwzględniać kwalifikacje kadry inżynieryjno-technicznej, z podaniem osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy, w zakresie określonym w pkt I. 9. ppkt 5.2. Do oferty należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań odnośnie uprawnień wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby.
11. Deklarację zawarcia umowy ubezpieczenia - zał. nr 8.
12. Oświadczenie o objęciu kierownictwa budowy przez kierownika budowy - zał. nr 9.
13. Kserokopię dowodu wniesienia wadium.

W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty winny być załączone dokumenty, o których mowa w pkt. I. 10. a wyszczególnione w pkt. III. 1. specyfikacji.

Brak któregokolwiek dokumentu wymienionego powyżej lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.

Dokumenty, o których mowa w pkt. III. 1. ppkt 5, dokumenty potwierdzające właściwe wykonanie robót, decyzje nadanych uprawnień budowlanych, potwierdzenia właściwej izby samorządu zawodowego, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.

Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych.
Uwaga ! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. III. 1. ppkt 5-8, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym,
nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty o których mowa wyżej należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.
Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. III. 1. ppkt 5 należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

Wszystkie strony oferty muszą być ponumerowane kolejno i zaparafowane przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
Wszystkie dokumenty własne wykonawcy winny być podpisane przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
Oferta, która nie spełnia powyższych wymagań zostanie odrzucona.

Jeżeli wykonawca składając ofertę, zastrzega sobie prawo do nie udostępnienia innym uczestnikom postępowania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, musi to wyraźnie wskazać w ofercie poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego wykaz zastrzeżonych dokumentów. Dokumenty opatrzone klauzulą; „Dokument zastrzeżony” winny być załączone łącznie z oświadczeniem, o którym mowa powyżej na końcu oferty.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.




III. 2. Termin związania ofertą

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni kalendarzowych, licząc od upływu terminu składania ofert.
Uwaga: Wniesienie protestu zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu.

Tylko jeden raz, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców
o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni. O zamiarze przedłużenia okresu związania ofertą Zamawiający zawiadomi pisemnie wszystkich wykonawców, oczekując pisemnych odpowiedzi. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje utraty wadium. Zgoda wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

III. 3. Wadium przetargowe.

Składając ofertę, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23/.08.2006 r. do godz. 10 00 w wysokości: 10.000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku w formach wymienionych poniżej:
1/ do kasy Hutnik Kraków SSA ul. Ptaszyckiego 4 w Krakowie:
a)w pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)
Kasa jest czynna: od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do 13.00.
2/ płatne przelewem na konto: 18 124011111001000430536 z dopiskiem "Wpłata wadium".

Uwaga:
1. W przypadku wniesienia wadium przelewem, oferent winien zamieścić w ofercie potwierdzenie dokonania przelewu a nie polecenie dokonania przelewu (to ostatnie nie jest dowodem wniesienia wadium), chyba że zostanie spełniony warunek z pkt 2.
2. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego.
3. Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych albo w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) (oryginały tych dokumentów należy wnieść do kasy Hutnik Kraków SSA) w treści tych dokumentów musi być zawarty zapis, że wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy:
a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego,
c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

W przypadku braku ww. zapisu wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione.

Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony.

III. 4. Zwrot wadium przetargowego.

1. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli:
1)upłynął termin związania ofertą,
2)zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
3)zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
2. Ponadto zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1)który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty,
2)który został wykluczony z postępowania,
3)którego oferta została odrzucona.
Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego
z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

III. 5. Sytuacje skutkujące zatrzymaniem wadium przez zamawiającego.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego,
3)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III. 6. Postać oferty.

1.Wszystkie strony oferty winny być spięte lub ewentualnie zszyte w sposób uniemożliwiający przypadkowe ich rozpięcie.
2.Dokumenty z punktu III.1. winny być załączone w kolejności wymienionej w tym punkcie.

Część IV

SKŁADANIE OFERT

IV. 1. Opakowanie i oznakowanie ofert.

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach lub opakowaniach. Należy stosować koperty lub opakowania zewnętrzne i wewnętrzne.
Kopertę lub opakowanie zewnętrzne należy oznaczyć następująco: Hutnik Kraków SSA, 31-979 Kraków, ul. Ptaszyckiego 4.
Oferta przetargowa (zamienna, względnie wycofanie oferty) na: „Budowa Ściany wspinaczkowej oraz kamieni bouldernigowych –Hutnik Kraków S.S.A. w Krakowie”

Nie otwierać przed 23.08.2006r. godz. 11.00.

IV. 2. Termin składania ofert.

Oferty należy składać na adres: Hutnik Kraków SSA, 31-979 Kraków, ul. Ptaszyckiego 4 nie później niż do dnia 23.08.2006 r. do godz. 10.00 w sekretariacie klubu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu składania ofert, w trybie wynikającym z punktu II. 4. niniejszej specyfikacji. W takim przypadku wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego i wykonawców odnoszące się do terminu pierwotnego będą odnosiły się do terminu zmienionego.

IV. 3. Sposób postępowania z ofertami złożonymi po terminie.

Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

IV. 4. Oferty zamienne, wycofanie oferty.

W dowolnym momencie przed upływem terminu składania ofert każdy wykonawca może zmienić lub wycofać swoją ofertę przy zachowaniu sposobu postępowania podanego
w punkcie IV. 1. niniejszej specyfikacji. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium.

Część V

OTWARCIE I OCENA OFERT

V. 1. Otwarcie ofert.

Otwarcie złożonych ofert nastąpi 23.08.2006 r. o godz. 11.00 w budynku Hutnik Kraków SSA, 31-979 Kraków, ul. Ptaszyckiego 4 w sali konferencyjnej Ip pok 220.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert poprzedzone będzie badaniem nienaruszalności opakowań lub kopert z ofertami.
Oferty będą otwierane według następującego porządku:
1.Jako pierwsze zostaną otwarte oferty przetargowe, co do których stwierdzono, że nie zostały zmienione lub wycofane.
2.W dalszej kolejności zostaną otwarte oferty oznaczone napisem “Oferta zamienna". Oferty pierwotne względem ofert zamiennych nie będą otwierane.
3.Oferty wycofane nie będą otwierane.
Odczytane zostanie dla każdej z ofert: nazwa (firma) i adres (siedziba) wykonawcy, którego oferta jest otwierana a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu realizacji zamówienia publicznego, okresu gwarancji, warunków płatności.
Na zakończenie części jawnej posiedzenia komisji nastąpi przyjęcie do protokołu ewentualnych uwag osób obecnych na sesji.

V. 2. Badanie ofert .

1.Wszystkie oferty zostaną dokładnie sprawdzone w zakresie spełniania wymaga
zamówienia określone w niniejszej specyfikacji i ustawie.
2.W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między
zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej ofert oraz,
z zastrzeżeniem pkt. 3, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
3.Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:
1) w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar:
a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową,
b) jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten zapis ceny jednostkowej, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny;
2) w przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia:
a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen za części zamówienia, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za części zamówienia,
b) jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny,
c) jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za część zamówienia wyrażone słownie;
3) w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część (cena ryczałtowa):
a)przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia,
b)jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie,
c)jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych, przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny ryczałtowe.

V. 3. Odrzucenie ofert.

1. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli w trakcie jej rozpatrywania stwierdzi, że:
1) jest niezgodna z ustawą;
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert;
6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny;
7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;
8 ) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3.Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.




Część VI

WYBÓR WYKONAWCY I ZAWARCIE UMOWY

VI. 1. Wybór wykonawcy.

Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który:
1.złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji,
2.przedłożył ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym postępowaniu.

VI. 2. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wówczas, gdy:
1.nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
2.cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3.w przypadkach o których mowa w art. 91 ust. 5 ustawy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
4.wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
5.postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

VI. 3. Ogłoszenie wyników postępowania.

Wyniki postępowania zostaną ogłoszone na tablicach ogłoszeń Hutnik Kraków S.S.A , 31-979 Kraków, ul. Ptaszyckiego 4. Niezależnie od ogłoszenia wyników postępowania we wskazanym miejscu o decyzji zamawiającego wszyscy wykonawcy powiadomieni zostaną faxem i pisemnie.

Protokół wraz z załącznikami i oferty są jawne i podlegają udostępnianiu w trybie określonym w art. 96 ust. 2 i 3 ustawy.

VI. 4. Zawarcie umowy.

Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

VI. 5. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami.

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest Pan Jan Sobczyk, Hutnik Kraków S.S.A. , 31-979 Kraków, ul. Ptaszyckiego 4., tel. 012-664 33 05, fax 012 - 43 35 13.






Część VII

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

VII. 1. Środki ochrony prawnej.

1.Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do zamawiającego na adres: Hutnik Kraków SSA, 31-979 Kraków, ul. Ptaszyckiego 4, zgodnie z rozdziałem 2 ustawy.
2.Protest musi zawierać :
1)wskazanie zapisu ustawy, który zdaniem wnoszącego protest został naruszony przez Zamawiającego
2)wskazanie naruszenia interesu prawnego wykonawcy
3)wskazanie związku przyczynowego pomiędzy naruszeniem ustawy a naruszeniem interesu prawnego wykonawcy,
4)żądanie protestującego,
5)uzasadnienie żądania.
3.Protest można wnieść w ciągu 7 dni od dnia w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia z zastrzeżeniem pkt. 4. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią (nadanie protestu w urzędzie pocztowym z zachowaniem terminu siedmiodniowego nie jest równoznaczne ze skutecznym złożeniem protestu, chyba że poczta doręczy protest zamawiającemu umożliwiając zapoznanie się z jego treścią w wymaganym terminie).
4.Protest dotyczący postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
5.Do protestu należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
W przypadku gdy protest zostanie podpisany przez osobę/osoby nie wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej należy do niego załączyć imienne upoważnienie do reprezentowania oferenta. Nie spełnienie tych wymagań skutkuje oddaleniem protestu.
Uwaga: za aktualne uważa się dokumenty wystawione lub potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.Wniesienie protestu dopuszczalne jest tylko przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie.
8.Od oddalenia lub odrzucenia protestu przysługuje wykonawcy odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych – zgodnie z rozdziałem 3 ustawy.
9.Na wyrok zespołu arbitrów oraz postanowienia zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze przysługuje wykonawcy skarga do sądu – zgodnie z rozdziałem 4 ustawy.

Uwaga !
Oferent którego oferta zostanie wybrana winien przed podpisaniem umowy dostarczyć do Hutnik Kraków SSA, 31-979 Kraków, ul. Ptaszyckiego 4 dwie kopie swojej oferty.
Ostatnio zmieniony śr lip 26, 2006 11:17 am przez marketing, łącznie zmieniany 1 raz.

marketing
Posty: 420
Rejestracja: pt lip 01, 2005 6:08 am
Lokalizacja: pokój 206

Postautor: marketing » śr lip 26, 2006 10:50 am

_________________________________
pieczęć oferenta

FORMULARZ OFERTY

1.Dane oferenta:
a) Zarejestrowana nazwa przedsiębiorstwa

_______________________________________________________________________________________
b) Zarejestrowany adres przedsiębiorstwa

_______________________________________________________________________________________

tel. ________________________________ fax _____________________________

Regon _____________________________ NIP _____________________________

Nr konta: _______________________________________________________________________________


c) Imię i nazwisko osoby/osób składających ofertę w imieniu dostawcy/wykonawcy jest/są:

1/ _____________________________________________________________________________________


2/ _____________________________________________________________________________________


2.Nawiązując do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego składamy ofertę na temat:

„Budowa ściany wspinaczkowej oraz kamieni bouldernigowych –Hutnik Kraków S.S.A. w Krakowie”

3.Cena za wykonanie prac objętych zamówieniem:


___________________________________________________ zł __________________________
całkowita kwota końcowa wynagrodzenia brutto w tym stawka podatku VAT

_______________________________________________________________________________________
słownie

4.Termin realizacji zamówienia: ______________________________________________________________


5. Okres gwarancji: ________________________________________________________________________


6.Warunki płatności: zgodne z ustanowionymi w zamówieniu / inne*: ________________________________


7. Wadium w kwocie _________ zł zostało wniesione w dniu ______________________________________

w formie _______________________________________________________________________________

Nr konta oferenta, na które ma nastąpić zwrot wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu)

______________________________________________________________________________________


8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie _____________________________________ zł,

zostanie wniesione w ____________________________________________________________________
podać formę wniesienia zabezpieczenia


9.Oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.

10.Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń.

11.Oświadczamy, że akceptujemy zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projekt umowy i zobowiązujemy się do jej podpisania w przypadku wyboru naszej oferty.

12.Oświadczamy, że przeprowadziliśmy wizję lokalną w terenie budowy i zdobyliśmy wszystkie informacje konieczne do zawarcia umowy oraz że zapoznaliśmy się ze wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

13.Oświadczamy, że wycena przedmiotu umowy uwzględnia wszystkie uwarunkowania związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest kompletna.

14.Oświadczamy, że użyte przez nas do realizacji zamówienia materiały posiadają właściwości użytkowe nie gorsze niż opisane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, opisach technicznych i warunkach technicznych oraz, że spełniają określone warunki a także posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania.

15.Oferta zawiera: _______________ stron.





_______________________ __________________________________________________
(miejsce, data) (podpis/podpisy osoby/osób uprawnionych/upoważnionych do reprezentowania oferenta)

marketing
Posty: 420
Rejestracja: pt lip 01, 2005 6:08 am
Lokalizacja: pokój 206

Postautor: marketing » śr lip 26, 2006 10:51 am

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

Imię i nazwisko osoby/osób składających ofertę w imieniu Wykonawcy jest/są:

1/ _____________________________________________________________________________________________________


2/ ____________________________________________________________________________________________________

Zarejestrowana nazwa przedsiębiorstwa

_______________________________________________________________________________________________________

Zarejestrowany adres przedsiębiorstwa

_______________________________________________________________________________________________________

Niniejszym, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177), zwaną dalej ustawą, oświadczam, że podmiot który reprezentuję/reprezentujemy:
1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1.wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2.wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
3.wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4.osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
5.spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
6.spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
7.spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
8.osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
9.podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10.wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy.

Zgodnie z art. 24 ust.2 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1)wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów;
2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;
4)nie wnieśli wadium (jeżeli było wymagane), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Osobą/osobami upoważnioną/upoważnionymi do podpisania oferty i umowy jest/są:

1/ _____________________________________ 2/ _____________________________________

Jednocześnie stwierdzam, iż świadom jestem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.

marketing
Posty: 420
Rejestracja: pt lip 01, 2005 6:08 am
Lokalizacja: pokój 206

Postautor: marketing » śr lip 26, 2006 10:52 am

Załącznik nr 3
UMOWA NR (projekt)

zawarta w dniu ..................................... w Krakowie pomiędzy Zarządem Hutnik Kraków Sportowa S.A. 31-979 Kraków, ul. Ptaszyckiego 4, zwanym dalej Zamawiającym, reprezentowanym przez:
1. ...........................................................................................................................................
2. ...........................................................................................................................................

a ...........................................................................................................................................
zwanym dalej Wykonawcą reprezentowanym przez:
1. ...........................................................................................................................................
2. ...........................................................................................................................................
o następujące treści:

§ 1

1.W wyniku dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty w zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego, Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i oddania Zamawiającemu zamówienia:

„Budowa ściany wspinaczkowej oraz kamieni bouldernigowych –Hutnik Kraków S.S.A. w Krakowie”

2.Przedmiotem zamówienia jest budowa ścianki wspinaczkowej oraz kamieni bouldernigowych wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z pozwoleniem na budowę.
3.Roboty będą realizowane w oparciu o projekt techniczny, przedmiary robót, SWIZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami:
Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. Nr 106, poz. 1126 z 2000 r. ze zmianami),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia,
przepisami techniczno - budowlanymi,
obowiązującymi normami,
zasadami wiedzy technicznej, w zakresach określonych w załączonych przedmiarach robót i sztuką budowlaną.
4. Roboty wykonywane będą z materiałów własnych Wykonawcy. Wszystkie zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (Art.10 Prawa budowlanego – tekst jednolity z 2000r Dz.U nr 106 poz 1126 z późniejszymi zmianami).
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością.

§ 2

1.Roboty nie leżące w profilu jego działania wykonawca może zlecić podwykonawcom, w trybie art. 6471 § 2 Kodeksu Cywilnego. W takiej sytuacji wykonawca odpowiada za pracę podwykonawców jak za własne działanie.
4.Umowy zawarte pomiędzy Wykonawcą i podwykonawcami stanowią załączniki do niniejszej umowy.
§ 3
1.Wynagrodzenie dla Wykonawcy ustala się jako wynagrodzenie ryczałtowe na kwotę brutto (razem z VAT):……………………………........................................................................ zł
słownie: ..........................................................................................................................................
2.Środki finansowe na realizację przedmiotu umowy zabezpiecza Zamawiający i Urząd Miasta Krakowa.

§ 4

1. Termin realizacji umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.10.2006 r. Termin realizacji odnosi się do faktycznego wykonania robót wraz dokonaniem czynności odbioru przedmiotu zamówienia.
2. Wystąpienie uzasadnionych przeszkód w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, niezależnych od Wykonawcy może być podstawą zmiany i ustalenia nowych terminów. W przypadku przedłużenia terminu zakończenia robót, Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy na okres równy terminowi wydłużonemu.
3. Zaistnienie przeszkód w wykonaniu robót, o których mowa w ust. 2 powinno być umotywowane i potwierdzone przez obie strony wpisem do dziennika budowy.
4. Z zastrzeżeniem ust. 2 niedotrzymanie terminu realizacji będzie podstawą naliczenia kar umownych.

§ 5

Do obowiązków Zamawiającego należy:
1. Przekazanie obiektu do realizacji.
2. Zapewnienie nadzoru inwestorskiego.
3. Przeprowadzenie odbioru przedmiotu umowy.

§ 6

Do obowiązków Wykonawcy należy:
1.Opracowanie, przed rozpoczęciem prac, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych,
2.Przejęcie od Zamawiającego obiektu stanowiącego przedmiot umowy i przekazanie go Zamawiającemu po zakończeniu robót.
3.Realizacja zamówienia zgodnie z treścią złożonej oferty i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie której została przygotowana oferta.
4.Roboty musza być wykonywane w sposób nie zakłócający funkcjonowania klubu.
5.Wykonanie robót będących przedmiotem umowy zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi przepisami, a jakościowo zgodnie z obowiązującymi normami.
6.Zabezpieczenie mienia znajdującego się na terenie wykonywanych robót oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa.
7.Ustanowienia kierownika budowy.
8.We własnym zakresie i na własny koszt:
urządzenie placu i zaplecze budowy;
utrzymanie w należytej sprawności oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy;
zapewnienie dojazdu i dojścia do wszystkich budynków znajdujących się w rejonie prowadzonych robót;
wykonanie ewentualnych zmian w organizacji ruchu i utrzymanie ich w należytym stanie, dokonanie ich likwidacji po zakończeniu robót oraz przywrócenie organizacji ruchu do stanu poprzedniego;
zapewni dojazd i dojście do wszystkich instytucji i posesji znajdujących się w rejonie prowadzonych robót,
zapewni kompleksową obsługę geodezyjną przez uprawnionego geodetę wraz z inwentaryzacją powykonawczą, wykonaną przez uprawnione służby geodezyjne.
9. Wykonawca robót, przed ich rozpoczęciem, wykona inwentaryzację istniejącej zabudowy pod kątem jej ewentualnych uszkodzeń, powstałych w wyniku realizacji zamówienia.
10. Zgłaszanie do odbioru prac zanikających i ulegających zakryciu.
11.Pisemne zgłoszenie do odbioru wykonanych robót. Łącznie z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do przeprowadzenia odbioru technicznego zamówienia, w terminie nie później niż 7 dni przed datą określoną w umowie, Wykonawca winien dostarczyć dokumentację powykonawczą wykonanych robót, która powinna zawierać:
potwierdzoną i zaakceptowaną przez inspektora nadzoru, powykonawczą dokumentację techniczną,
opis i dokumentację zastosowanych rozwiązań technologicznych,
protokoły odbioru robót zanikających,
inwentaryzację zmian wprowadzonych w dokumentacji projektowej,
atesty i świadectwa jakości materiałów i urządzeń,
dziennik budowy,
oświadczenia kierownika budowy o zakończeniu robót i ich prawidłowym wykonaniu.
12. Do odbioru końcowego zadania Wykonawca winien dostarczyć kompletną dokumentację powykonawczą uzupełnioną o:
protokoły odbiorów technicznych realizowanego zadania,
oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i ich prawidłowym wykonaniu oraz o uporządkowaniu i doprowadzeniu terenu do stanu jak przed remontem.
13.Dostarczenie Zamawiającemu oświadczenia od każdego Podwykonawcy, że wynagrodzenie za wykonane prace podzlecone związane z przedmiotem niniejszej umowy Wykonawca zapłacił Podwykonawcom w należytej wysokości i terminie. Brak któregokolwiek dokumentu wymaganego do zgłoszenia gotowości dokonania odbioru końcowego, w tym nie uzyskanie stosownego oświadczenia od Podwykonawcy, spowoduje odmowę dokonania odbioru końcowego przez Zamawiającego i stanowi podstawę do naliczania przez Zamawiającego kar umownych z tytułu nieterminowego oddania przedmiotu umowy.

§ 7

1. Wykonawca zawrze umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (zał. nr 9 do umowy).
2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody, na osobach i rzeczach, pozostające w związku przyczynowym z prowadzonymi robotami. Odpowiedzialność trwa od przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu umowy.

§ 8

1.Nad realizacją przedmiotu zamówienia nadzór ze strony Zamawiającego sprawować będzie:
Inspektor Nadzoru Jan Sobczyk
2. Kierownikiem budowy jest: ……………………………....................................
3. O każdej zmianie osób upoważnionych strony poinformują się pisemnie.

§ 9

1.Zamawiający dokona odbioru końcowego przedmiotu umowy w ciągu 14 dni od dnia od potwierdzenia przez inspektora nadzoru zakończenia robót i przyjęcia dokumentów do odbioru końcowego.
2.W przypadku stwierdzenia, w trakcie odbioru, wad lub usterek, termin ich usunięcia i ponownego odbioru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego.
3.Przekroczenie wymaganego terminu usunięcia wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze traktowane będzie jako niedotrzymanie terminów umownych.

§ 10

1. Rozliczenie robót wykonanych odbędzie się fakturami częściowymi, na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę na Zamawiającego.
2. W przypadku gdy Podwykonawca robót, świadczący je za zgodą Zamawiającego na podstawie ważnej umowy z Wykonawcą, wystąpi do Zamawiającego z roszczeniem o zapłatę za prace podzlecone, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy do chwili uregulowania tej należności przez Wykonawcę.
3. Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT, NIP:……………………….
4. Wykonawca jest płatnikiem podatku VAT, NIP ................................ .
5. Faktury wystawione na podstawie protokołu odbioru płatne będą ,w terminie 30 dni od daty ich złożenia, na konto Wykonawcy nr:……………………………………………
6. Jako termin zapłaty wynagrodzenia uważany będzie dzień złożenia w banku polecenia przelewu.

§ 11

1. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wszystkie roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia wynosi 3 lata licząc od daty odbioru końcowego.
2. W przypadku awarii i wad ujawnionych w okresie gwarancji (rękojmi) Wykonawca przystąpi natychmiast do ich usunięcia, lecz nie później niż w ciągu 72 godzin od powiadomienia. Czas ich usunięcia zostanie określony przez Zamawiającego.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady robót objętych umową, stwierdzone w toku czynności odbioru końcowego i powstałe w okresie gwarancyjnym. Okresy gwarancji i rękojmi są jednakowe.
4. W okresie gwarancyjnym Zamawiający ma prawo realizować uprawnienia z tytułu rękojmi, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
4.Okres rękojmi i gwarancji biegnie dla całego przedmiotu umowy od daty odbioru końcowego.





§ 12
1. Ustanawia się zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz roszczeń Zamawiającego z tytułu rękojmi lub gwarancji w wysokości 10% ceny umownej tj. ……………………….. zł (słownie ………………………………………………………………………… zł).
2. W celu uzyskania kwoty należytego zabezpieczenia Zamawiający z każdej wystawionej faktury przez Wykonawcę będzie potrącał 10% wartości faktury.
3. Część zabezpieczenia w wysokości 70 % całkowitej kwoty tj. ……………………………………………zł (słownie ……………………………………………………………………..zł ), będąca zabezpieczeniem należytego wykonania umowy, zwrócona będzie Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty dokonania odbioru końcowego a pozostała część 30% tj. ……….…………zł (słownie ……………………………………………… ), stanowiąca zabezpieczenie roszczeń Zamawiającego z tytułu rękojmi lub gwarancji w ciągu 14 dni po upływie terminu rękojmi lub gwarancji.

4. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w przystąpieniu do usuwania awarii i wad ujawnionych w okresie gwarancji (rękojmi), Zamawiający zleci ich usunięcie, a koszt pokryje z kwoty gwarancyjnej.
5.Jeżeli pozostająca w dyspozycji Zamawiającego część zabezpieczenia nie pokryje poniesionej szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.


§ 13

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez skutków prawnych, w tym z obowiązku uiszczenia kar ze swej strony, w terminie 7 dni od dnia wezwania Wykonawcy do rozpoczęcia realizacji robót lub zwłoki w trakcie jej realizacji, jeżeli Wykonawca opóźnia się z rozpoczęciem lub realizacją umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy tak dalece, że nie gwarantuje to zakończenia robót w umownym terminie.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy, bez wypłaty wynagrodzenia za wykonane prace.
3.Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy kary umownej :
a) za każdy dzień zwłoki w oddaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wartości przedmiotu umowy,
b) za każdy dzień zwłoki w usunięciu wad i usterek przedmiotu umowy stwierdzonych przy odbiorze bądź w okresie gwarancji lub rękojmi w wysokości 0,5% wartości przedmiotu umowy,
c) za odstąpienie od umowy lub rozwiązanie umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę w wysokości 10% wartości przedmiotu umowy,
4.W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub rozwiązania umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający zapłaci należność za część robót należycie wykonanych potwierdzonych protokołem odbioru.
5.Zamawiający może dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego kary umowne.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kar umownych z faktury końcowej Wykonawcy.
7.Wykonawca może dochodzić kar umownych
-za zwłokę w przekazaniu placu budowy- za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,5% wartości przedmiotu umowy
-za zwłokę w odbiorze przedmiotu umowy- za każdy dzień niedotrzymania terminu odbioru- w wysokości 0,5% wartości przedmiotu umowy

§ 14

W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

§ 15

Strony zastrzegają dla umowy oraz jej załączników formę pisemną pod rygorem nieważności. Takiej samej formy wymagają wszelkie zmiany postanowień umowy, wprowadzane w formie aneksów przyjętych przez Strony umowy, przy uwzględnieniu postanowień art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.



§ 16

Inne postanowienia umowy:
1. Dokumentem właściwym dla dokonywania wszelkich wpisów jest dziennik budowy.
2.Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu atesty i świadectwa jakości na użyte materiały oraz na żądanie Zamawiającego przedstawiać kopie faktur za materiały.

§ 17

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 18

Spory mogące wyniknąć przy wykonywaniu umowy, strony poddają rozstrzygnięciu sądów właściwych miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

§ 19

Umowę sporządzono w 4-ch jednobrzmiących egzemplarzach, tj. po 2 egzemplarze dla każdej z umawiających się stron.







ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA

marketing
Posty: 420
Rejestracja: pt lip 01, 2005 6:08 am
Lokalizacja: pokój 206

Postautor: marketing » śr lip 26, 2006 10:55 am

INFORMACJA NA TEMAT PRZECIĘTNEJ LICZBY ZATRUDNIONYCH PRACOWNIKÓW ORAZ LICZEBNOŚCI PERSONELU KIEROWNICZEGO


Przeciętna liczba zatrudnionych w ostatnich 5 latach, w rozbiciu na poszczególne lata:

Rok 2001 /Rok 2002 /Rok 2003 /Rok 2004 /Rok 2005

/Ilość pracowników
ogółem

/Ilość personelu kierowniczego



_______________________ __________________________________________________________
(miejsce, data) (podpis/podpisy osoby/osób uprawnionych/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy)

marketing
Posty: 420
Rejestracja: pt lip 01, 2005 6:08 am
Lokalizacja: pokój 206

Postautor: marketing » śr lip 26, 2006 11:01 am

DEKLARACJA ZAWARCIA UMOWY UBEZPIECZENIA


Imię i nazwisko osoby/osób składających ofertę w imieniu dostawcy/wykonawcy jest/są:

1/ _______________________________________________________________________________________


2/ _______________________________________________________________________________________

Zarejestrowana nazwa przedsiębiorstwa

_________________________________________________________________________________________

Zarejestrowany adres przedsiębiorstwa

_________________________________________________________________________________________


Zamówienie na: ___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Wykonawca deklaruje, że zawrze umowy ubezpieczenia budowy:

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________


1. Wszystkich ryzyk budowy na sumę równą wartości realizowanego kontraktu.

2. Odpowiedzialności Cywilnej deliktowej na sumę: 200 000,00 zł

Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego projekty polis ubezpieczeniowych, o których mowa powyżej, w terminie do 3 dni od dnia ogłoszenia wyników postępowania.

Wykonawca przedłoży Zamawiającemu uwierzytelnione kopie polis w zakresach podanych powyżej, najpóźniej w dniu zawarcia umowy.








_______________________ __________________________________________________________
(miejsce, data) (podpis/podpisy osoby/osób uprawnionych/upoważnionych do reprezentowania oferenta)

marketing
Posty: 420
Rejestracja: pt lip 01, 2005 6:08 am
Lokalizacja: pokój 206

Postautor: marketing » śr lip 26, 2006 11:02 am

OŚWIADCZENIE


Niniejszym oświadczam, że w wypadku wygrania przetargu na:

„Budowa Ściany wspinaczkowej oraz kamieni bouldernigowych –Hutnik Kraków S.S.A. w Krakowie”


przez firmę:

___________________________________________________________________


___________________________________________________________________

podejmuję się funkcji kierownika budowy dla tego zadania.




_______________________ __________________________________________________________
(miejsce, data) (podpis, imię i nazwisko, numer uprawnień)

marketing
Posty: 420
Rejestracja: pt lip 01, 2005 6:08 am
Lokalizacja: pokój 206

Postautor: marketing » śr lip 26, 2006 11:08 am

Obrazek