ŻENUJĄCA FREKWENCJA-TO SIĘ MUSI ZMIENIĆ!
Moderatorzy: dUfio, majlech, lucero
a coś takiego ??? :
1 ekstra bilet cegiełka na mecz za powiedzmy 195.0 zł tylko jeden na mecz , uprawnia do wejścia superVIP dla dwóch osób ( para lub dorosły z dzieckiem ) w pakiecie do wyboru : karny Kusakowi lub np. przywitanie drużyny w przerwie meczu w szatni . Licytacja odpowiednio wcześniej na forum lub na fejsie .
1 ekstra bilet cegiełka na mecz za powiedzmy 195.0 zł tylko jeden na mecz , uprawnia do wejścia superVIP dla dwóch osób ( para lub dorosły z dzieckiem ) w pakiecie do wyboru : karny Kusakowi lub np. przywitanie drużyny w przerwie meczu w szatni . Licytacja odpowiednio wcześniej na forum lub na fejsie .
stazyja69 pisze:dUfio pisze:efekty jutro
I ? Dupy nie urwało![]()
JOK_NH pisze:Nie byłem na meczu, ale wynika z opisów, że większa frekwa była. Taka akcja dupy Ci nie urwie pewnie nawet jakby przyszło 200 osób więcej - niestety nie sądzę, żeby na taką skalę, jak jest teraz plakatowanie prowdzone i z takimi materiałami miała ona większy potencjał. Sukces takiej pracy zależy od jej powtarzalności, żeby za trzy miesiące regularnie zaczęło chodzić 50 osób więcej będzie w moim odczuciu już sukcesem! To będzie wtedy sygnał, że warto plakatowanie pchnąć na wyższy level.
To chyba na bajerkę w ogóle jest zrobiony oddzielny wątek, więc niech ktoś przeniesie te posty
trudno powiedzieć czy urwało czy, co by było gdyby ich nie było itd. nie-trzeba by zrobić ankiete wsrod ludzi czy ktokolwiek przyszedł na mecz zachęcony plakatem
inna sprawa-to prawda ze w głosie była zła godzina meczu?
stazyja69 pisze:dUfio pisze:efekty jutro
I ? Dupy nie urwało![]()
JOK_NH pisze:Nie byłem na meczu, ale wynika z opisów, że większa frekwa była. Taka akcja dupy Ci nie urwie pewnie nawet jakby przyszło 200 osób więcej - niestety nie sądzę, żeby na taką skalę, jak jest teraz plakatowanie prowdzone i z takimi materiałami miała ona większy potencjał. Sukces takiej pracy zależy od jej powtarzalności, żeby za trzy miesiące regularnie zaczęło chodzić 50 osób więcej będzie w moim odczuciu już sukcesem! To będzie wtedy sygnał, że warto plakatowanie pchnąć na wyższy level.
To chyba na bajerkę w ogóle jest zrobiony oddzielny wątek, więc niech ktoś przeniesie te posty
trudno powiedzieć czy urwało czy, co by było gdyby ich nie było itd. nie-trzeba by zrobić ankiete wsrod ludzi czy ktokolwiek przyszedł na mecz zachęcony plakatem
inna sprawa-to prawda ze w głosie była zła godzina meczu?
z innej beczki
wg mnie było min. 600 osób na meczu-jak to możliwe, że sprzedano tylko 250 biletów???
Poniżej kilka moich pomysłów, oczywiście należy je przemyśleć, przedyskutować, i ewentualnie wdrożyć w życie.
1.
Akcja: Gimnazjum
Częstotliwość: Każdy mecz u siebie
Opis: Przekazywanie dla dyrekcji gimnazjów w Nowej Hucie, (może także w Krakowie) biletów w ilości ustalonej przez zarząd (10-20 sztuk) dla dyrekcji w celu przekazania uczniom według własnego uznania. Wymogiem wykorzystania takiego biletu jest uczestnictwo w meczu z osobą dorosłą (np. z rodzicem)
Klub nie traciłby na takiej akcji, gdyż wraz z darmowym biletem, osoba dorosła musiałaby wykupić bilet normalny na mecz.
Cel: Zwiększenie frekwencji, wpływów z biletów normalnych, zwiększenie rozpoznawalności marki klubu
2.
Akcja: Media
Częstotliwość: Każdy mecz u siebie
Opis: Przekazywanie mediom krakowskim (Dziennik Polski, Metro, GłosTN, Fakt/oKraków, SE/oKraków, wyb/oKraków, Radio Alfa, Radio Krakow, RadioPlus, Złoteprzeboje, VoxFm, inne - darmowych biletów w ilości ustalonej przez zarząd (max5) w celu przekazania na konkursy organizowane przez w/w media.
Cel: Zwiększenie obecności w mediach Hutnika, przyciągnięcie na stadion dodatkowych osób, zwiększenie rozpoznawalności marki klubu
3.
Akcja: MTV
Częstotliwość: Każdy mecz realizowany przez telewizję internetową MTV u siebie
Opis: Wprowadzenie opłaty za oglądanie internetowego przekazu z meczów na Hutniku w kwocie 10zł (rozliczenie z MTV 50%/50%)
Cel: Zwiększenie frekwencji w meczach na których telewizja umożliwia przekaz, dodatkowe pieniądze przekazane przez oglądających (emigracja, kibice przeciwnika)
4.
Akcja: Sponsorzy
Częstotliwość: Jeden mecz w sezonie, najlepiej przy sztucznym oświetleniu.
Opis: Dotarcie do różnych firm, tych które nie są do tej pory naszymi partnerami/sponsorami z zaproszeniem na prestiżowy mecz w formie wejściówki VIP dla kilku osób z zarządów tych firm, ugoszczenie drobnym poczęstunkiem, przekazanie materiałów o klubie (informator, projekt podjęcia współpracy, itp)
Cel: Pozyskanie nowych firm wspierających klub, zwiększenie rozpoznawalności marki klubu
5.
Akcja: Klub reprezentanta
Częstotliwość: Każdy mecz w sezonie u siebie
Opis: Zaproszenie na mecz znanych reprezentantów naszego klubu.
- zorganizowanie krótkiego spotkania (biletowanego) przed meczem w sali konferencyjnej
- przygotowanie specjalnej koszulki z nazwiskiem reprezentanta, która zostanie zlicytowana w przerwie meczu
- przekazanie pod koniec licytacji koszulki na murawie stadionu - zwycięzca otrzyma też zdjęcie z przekazania koszulki
Cel: Dodatkowe środki na utrzymanie klubu, zwiększenie frekwencji, możliwe zainteresowanie mediów takimi spotkaniami i licytacjami
6.
Akcja: Bilboard
Częstotliwość: Każdy mecz w sezonie u siebie
Opis: Wysłanie zapytania do zarządcy terenu przy drodze do stadionu (droga 79) o możliwość dzierżawy/postawienia bilboardu podobnego do tego który ma com-com w celu plakatowanie informacji o zbliżającym się meczu. Koszt wydruku bilboardu można byłoby przerzucić na drukarnie w ramach delikatnej ich reklamy
Cel: Informacja o meczu przy ruchliwej drodze wyjazdowej z Huty, zwiększenie rozpoznawalności marki klubu, zwiększenie frekwencji
1.
Akcja: Gimnazjum
Częstotliwość: Każdy mecz u siebie
Opis: Przekazywanie dla dyrekcji gimnazjów w Nowej Hucie, (może także w Krakowie) biletów w ilości ustalonej przez zarząd (10-20 sztuk) dla dyrekcji w celu przekazania uczniom według własnego uznania. Wymogiem wykorzystania takiego biletu jest uczestnictwo w meczu z osobą dorosłą (np. z rodzicem)
Klub nie traciłby na takiej akcji, gdyż wraz z darmowym biletem, osoba dorosła musiałaby wykupić bilet normalny na mecz.
Cel: Zwiększenie frekwencji, wpływów z biletów normalnych, zwiększenie rozpoznawalności marki klubu
2.
Akcja: Media
Częstotliwość: Każdy mecz u siebie
Opis: Przekazywanie mediom krakowskim (Dziennik Polski, Metro, GłosTN, Fakt/oKraków, SE/oKraków, wyb/oKraków, Radio Alfa, Radio Krakow, RadioPlus, Złoteprzeboje, VoxFm, inne - darmowych biletów w ilości ustalonej przez zarząd (max5) w celu przekazania na konkursy organizowane przez w/w media.
Cel: Zwiększenie obecności w mediach Hutnika, przyciągnięcie na stadion dodatkowych osób, zwiększenie rozpoznawalności marki klubu
3.
Akcja: MTV
Częstotliwość: Każdy mecz realizowany przez telewizję internetową MTV u siebie
Opis: Wprowadzenie opłaty za oglądanie internetowego przekazu z meczów na Hutniku w kwocie 10zł (rozliczenie z MTV 50%/50%)
Cel: Zwiększenie frekwencji w meczach na których telewizja umożliwia przekaz, dodatkowe pieniądze przekazane przez oglądających (emigracja, kibice przeciwnika)
4.
Akcja: Sponsorzy
Częstotliwość: Jeden mecz w sezonie, najlepiej przy sztucznym oświetleniu.
Opis: Dotarcie do różnych firm, tych które nie są do tej pory naszymi partnerami/sponsorami z zaproszeniem na prestiżowy mecz w formie wejściówki VIP dla kilku osób z zarządów tych firm, ugoszczenie drobnym poczęstunkiem, przekazanie materiałów o klubie (informator, projekt podjęcia współpracy, itp)
Cel: Pozyskanie nowych firm wspierających klub, zwiększenie rozpoznawalności marki klubu
5.
Akcja: Klub reprezentanta
Częstotliwość: Każdy mecz w sezonie u siebie
Opis: Zaproszenie na mecz znanych reprezentantów naszego klubu.
- zorganizowanie krótkiego spotkania (biletowanego) przed meczem w sali konferencyjnej
- przygotowanie specjalnej koszulki z nazwiskiem reprezentanta, która zostanie zlicytowana w przerwie meczu
- przekazanie pod koniec licytacji koszulki na murawie stadionu - zwycięzca otrzyma też zdjęcie z przekazania koszulki
Cel: Dodatkowe środki na utrzymanie klubu, zwiększenie frekwencji, możliwe zainteresowanie mediów takimi spotkaniami i licytacjami
6.
Akcja: Bilboard
Częstotliwość: Każdy mecz w sezonie u siebie
Opis: Wysłanie zapytania do zarządcy terenu przy drodze do stadionu (droga 79) o możliwość dzierżawy/postawienia bilboardu podobnego do tego który ma com-com w celu plakatowanie informacji o zbliżającym się meczu. Koszt wydruku bilboardu można byłoby przerzucić na drukarnie w ramach delikatnej ich reklamy
Cel: Informacja o meczu przy ruchliwej drodze wyjazdowej z Huty, zwiększenie rozpoznawalności marki klubu, zwiększenie frekwencji
-------------------------------------------------------
Forever Hutnik - Czyzyny HKS
Forever Hutnik - Czyzyny HKS
- metal
- Site Admin
- Posty: 3416
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 5:01 pm
- Lokalizacja: http://www.Hutnik.krakow.pl
- Kontakt:
- metal
- Site Admin
- Posty: 3416
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 5:01 pm
- Lokalizacja: http://www.Hutnik.krakow.pl
- Kontakt:
- stefan batory
- Posty: 788
- Rejestracja: pn paź 01, 2007 2:25 am
- metal
- Site Admin
- Posty: 3416
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 5:01 pm
- Lokalizacja: http://www.Hutnik.krakow.pl
- Kontakt:
Masowe rozdawanie biletów niestety nie jest drogą do zwiększenia przychodów w Klubie. Przerabiał ten temat Piotrek D. a koronnym dowodem na nieskuteczność był mecz z Avią Świdnik.
Polecam również lekturę pierwszego postu w tym wątku. Jeśli ktoś proponuje rozdawanie czegoś, musi wziąć na siebie koszty (bo celem jest zwiększenie dochodów Hutnika).
Polecam również lekturę pierwszego postu w tym wątku. Jeśli ktoś proponuje rozdawanie czegoś, musi wziąć na siebie koszty (bo celem jest zwiększenie dochodów Hutnika).

- stefan batory
- Posty: 788
- Rejestracja: pn paź 01, 2007 2:25 am
Akcja: Gimnazjum
Częstotliwość: Każdy mecz u siebie
Opis: Przekazywanie dla dyrekcji gimnazjów w Nowej Hucie, (może także w Krakowie) biletów w ilości ustalonej przez zarząd (10-20 sztuk) dla dyrekcji w celu przekazania uczniom według własnego uznania. Wymogiem wykorzystania takiego biletu jest uczestnictwo w meczu z osobą dorosłą (np. z rodzicem)
Klub nie traciłby na takiej akcji, gdyż wraz z darmowym biletem, osoba dorosła musiałaby wykupić bilet normalny na mecz.
Cel: Zwiększenie frekwencji, wpływów z biletów normalnych, zwiększenie rozpoznawalności marki klubu
HUTNICZY KLUB SPORTOWY
metal pisze:Jok - mam rozumieć, że sfinansujesz 100 biletów - SUPER! To się nazywa prawdziwa pomoc dla Klubu!
Chodzi Ci o druk biletu? Jaki to koszt?
A jeżeli porównujesz zapraszanie dzieciaków do akcji bilet za złotówkę, to grubo pomyliłeś tematy. Wejście za darmo 100 dzieciaków z ich podopiecznymi to i tak pewnie jakaś od rodziców kasa, zakładam że nie przyszłoby 100. W końcu szafujesz swoim produktem, to najtańsza wersja! Ale jeżeli myślisz o tym w kategoriach, że tracisz 100 biletów, których i tak nie sprzedaż to super. Mecz i tak musisz zorganizować z tymi 100 biletami, czy bez nich. Ciekawe ile traci Wisła, Śląsk czy Lech? To nie jest rozdawnictwo, tylko swego rodzaju sampling. Chyba, ze źle to widzę.
-
- Posty: 553
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 10:15 am
Trzeba również zastanowić się w jaki sposób z korzyścią dla frekwencji meczowej wykorzystać współpracę z Polonią Kraków. Szkolą się tam setki dzieciaków i to nie tylko z Nowej Huty! Daje to możliwość dotarcia do zupełnie nowych grup potencjalnych naszych kibiców.
Prowadzam dzieciaka od kilku tygodni na treningi Polonii i gdybym nie doczytał na forum to bym nawet nie wiedział że Hutnik z nimi współpracuje /jedyne co na to wskazuje to mała wzmianka na stronie Polonii/. Tej wiedzy nie ma na pewno większość rodziców. Trzeba by jakoś tą współpracę uwypuklić. Ostatnio dzieciaki dostały koszulki treningowe. Szkoda że obok loga Polonii nie pojawiło się choćby maleńkie logo Hutnika.
Pasowało by uświadomić dzieciaki i przede wszystkim ich rodziców gdzie docelowo mają trafiać. To powinno wzbudzić ich zainteresowanie Hutnikiem.
Prowadzam dzieciaka od kilku tygodni na treningi Polonii i gdybym nie doczytał na forum to bym nawet nie wiedział że Hutnik z nimi współpracuje /jedyne co na to wskazuje to mała wzmianka na stronie Polonii/. Tej wiedzy nie ma na pewno większość rodziców. Trzeba by jakoś tą współpracę uwypuklić. Ostatnio dzieciaki dostały koszulki treningowe. Szkoda że obok loga Polonii nie pojawiło się choćby maleńkie logo Hutnika.
Pasowało by uświadomić dzieciaki i przede wszystkim ich rodziców gdzie docelowo mają trafiać. To powinno wzbudzić ich zainteresowanie Hutnikiem.
- metal
- Site Admin
- Posty: 3416
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 5:01 pm
- Lokalizacja: http://www.Hutnik.krakow.pl
- Kontakt:
Porter: Informacja o współpracy znajduje się m. in. w dziale kontakt na oficjalnej stronie Klubu:
http://www.nh2010.pl/kontakt.html
http://www.nh2010.pl/kontakt.html
