Postautor: marketing » pn sie 15, 2005 4:53 pm
Naiwnością jest sądzić, że dodatkowe afisze meczowe zwiększą ilość widzów...ZNACZĄCO. Dzięki nim, może na mecz przyjdzie więcej o 15 osób, może 30 - nadrzędnym celem tej akcji jest zwiększenie liczebności publiki, owszem, ale po pierwsze w dłuższej perspektywie, a po drugie jest szereg celów pobocznych:
- dotrzeć z INFORMACJĄ o meczu do mieszkańców Nowej Huty, lokując ją w ich najbliższym środowisku (a nie na tablicach informacyjnych) - ograniczając sytuację, gdy ktoś po prostu nie wie. z kim, kiedy, o której gra Hutnik;
- PRZYZWYCZAIĆ nowohucian regularnością umieszczania plakatów do faktu, że w ich otoczeniu działa Hutnik;
- dawanie sygnału, że Hutnik nadal ISTNIEJE;
- pobudzanie TOŻSAMOŚCI DZIELNICOWEJ, swoistego lokalnego patriotyzmu, którego częścia jest opowiadanie się za Hutnikiem (w sytuacji, gdy na razie poziom piłkarski nie jest magnesem, ludziom trzeba zaoferować coś w zamian - np. poczucie przynależności do specyficznej społeczności.
Dwa z czterech wymienonych powodów mogą POMÓC w sytuacji, gdy poziom sportowy podniesie się (ale nie osiągnie jeszcze tego z obu stron Błoń), sprowadzić widzów na Suche Stawy. Tak rozumiem, długofalowy efekt rozwieszania tych afiszów w kontekście zwiększenia publiki.
Biorąc pod uwagę minimalne koszty akcji, wydaje mi się ona zasadna.
Fragment dot. Amerykanina nie znajdzie się na plakacie.
Robinie - Bycie kilkakrotnie w merytorycznej opozycji wobec innych forumowiczów spowodowało, że całkowicie stanąłeś po przeciwnej stronie barykady? Jeszcze nie wiemy, czym potencjalnych widzów przyciągnąć na SS i zatrzymać tam, ale MY tego chcemy.