MarchewaNH pisze:Ożóg nie spodziewasz się chyba takich przemian na PC jak w tym przypadku
Oczywiście, że nie.
- na północnej części Placu Centralnego: tramwaj tunelem + strefa tylko dla mieszkańców i samochodów dostawczych do pobliskich sklepów
- a zwykli śmiertelnicy od północy jadą Aleją Przyjaźni
- nie ma ruchu wokół Placu Centralnego (wiąże się to z koniecznością przesiadek)
- na południu Placu Centralnego ruch pojazdów i tramwajów w linii prostej
- pod torowiskiem przejście podziemne w kierunku Łąk Nowohuckich
- jeżeli ktoś, jadąc od strony Ronda Kocmyrzowskiego, chce jechać w stronę Hutnika to:
a). albo jedzie przez Aleję Przyjaźni
b). albo skręca w ulicę Boruty-Spiechowicza (pomiędzy os. Handlowym i os. Kolorowym)
- na Placu Centralnym:
a). nowa płyta - piękna i ładna
b). oczywiście pozostawione ławki do siedzenia
c). na środku pierwotnie planowany cokół
d). piesze przejście do budynków osiedli Centrum A, Centrum B, Centrum C, Centrum D
e). w budynkach osiedli Centrum urocze knajpki
Tak to widzę.
W razie konieczności, jako, że chodniki są dość szerokie, można poszerzyć Aleję Przyjaźni do czterech pasów ruchu.
Przydałaby się również modernizacja ulicy Boruty-Spiechowicza.