Hutniczy marketing
Moderatorzy: dUfio, marketing, HQSa
pytanie do Piotrka
jakie dwie firmy zdecydowały się na wsparcie naszego Hutnika
Działalność Marketingowca w maju:
- przedstawienie oferty reklamowej 5 firmom (2 nowohuckie, 2 lokalne, 1 wchodząca na rynek małopolski). Dwie z nich (w tym jeden browar) nie wyraziły zainteresowania, argumentując odmowę poziomem sportowym naszego zespołu oraz zaangażowaniem we wspieranie innych dyscyplin. Jedna firma (rozmowy z nią były możliwe dzięki pomocy forumowicza: HDS) po początkowym zainteresowaniu, przeanalizowawszy sytuację nie zdecydowała się na współpracę. Jedna firma (Restauracja KFC) zgodziła się na współpracę, ale na zasadach barterowych. Rozmowy z ostatnią z firm trwają, uzgodniono że umowa reklamowa (baner) zostanie zawarta na przyszły sezon.
- Organizacja porozumienia między Hutnikiem a Nowa Huta Rugby Klub. Ma ono na celu urozmaicenie oferty sportowej jaką dla mieszkańców mają Suche Stawy (idea tworzenia nieoficjalnego Centrum Sportu w Nowej Hucie), co w praktyce przekłada się na argumenty w rozmowach z Urzędnikami Miejskimi nt modernizacji obiektów. Obecność rugbistów na obiektach Hutnika powoduje, że światło reflektorów kamer, które skupiają na sobie rugbiści pada także na Hutnika. Wreszcie obiekty muszą żyć, jak najwięcej osób ma z nich korzystać. Powyższe powody mają znaczenie także w rozmowach ze sponsorami. Rugbiści korzystają z terenu przy graffiti oraz (odpłatnie) z jednej szatni w pawilonie przy boisku wielofunkcyjnym. Pierwszym efektem współpracy był Międzynarodowy Turniej Rugby na Hutniku, relacjonowany przez media, interesujący na tyle by ściągnąć na Hutnika Prezydenta Miasta.
- Dystrybucja biletów na mecz derbowy z rezerwami Wisły;
- Przyjęcie na Hutniku pracownika i kibiców angielskiego klubu Chesterfield, co zostało zauważone przez dziennikarzy;
- W ramach dbania o reklamodawców przed ostatnim meczem u siebie (przy okazji cyklicznego przekazywania sponsorom biletów na mecze Hutnika) spotkałem się z „sezonowymi” sponsorami, w celu zachęcenia do kontynuacji wspierania klubu;
- MITTAL STEEL POLAND (MSP): regularne przekazywanie do Katowic (siedziba koncernu) oddźwięków jakie w mediach lokalnych mają rozmowy prowadzone pomiędzy klubem a MSP; organizacja akcji mających na celu wyrażenie i ukierunkowanie nadziei związanych z wsparciem przez MSP; uzupełnienie materiałów przygotowywanych przez Prezesa Spółki dla przedstawiciela MSP goszczącego na Hutniku (m.in. koszulka piłkarska Hutnika z logo Mittal Steel Poland).
- przedstawienie oferty reklamowej 5 firmom (2 nowohuckie, 2 lokalne, 1 wchodząca na rynek małopolski). Dwie z nich (w tym jeden browar) nie wyraziły zainteresowania, argumentując odmowę poziomem sportowym naszego zespołu oraz zaangażowaniem we wspieranie innych dyscyplin. Jedna firma (rozmowy z nią były możliwe dzięki pomocy forumowicza: HDS) po początkowym zainteresowaniu, przeanalizowawszy sytuację nie zdecydowała się na współpracę. Jedna firma (Restauracja KFC) zgodziła się na współpracę, ale na zasadach barterowych. Rozmowy z ostatnią z firm trwają, uzgodniono że umowa reklamowa (baner) zostanie zawarta na przyszły sezon.
- Organizacja porozumienia między Hutnikiem a Nowa Huta Rugby Klub. Ma ono na celu urozmaicenie oferty sportowej jaką dla mieszkańców mają Suche Stawy (idea tworzenia nieoficjalnego Centrum Sportu w Nowej Hucie), co w praktyce przekłada się na argumenty w rozmowach z Urzędnikami Miejskimi nt modernizacji obiektów. Obecność rugbistów na obiektach Hutnika powoduje, że światło reflektorów kamer, które skupiają na sobie rugbiści pada także na Hutnika. Wreszcie obiekty muszą żyć, jak najwięcej osób ma z nich korzystać. Powyższe powody mają znaczenie także w rozmowach ze sponsorami. Rugbiści korzystają z terenu przy graffiti oraz (odpłatnie) z jednej szatni w pawilonie przy boisku wielofunkcyjnym. Pierwszym efektem współpracy był Międzynarodowy Turniej Rugby na Hutniku, relacjonowany przez media, interesujący na tyle by ściągnąć na Hutnika Prezydenta Miasta.
- Dystrybucja biletów na mecz derbowy z rezerwami Wisły;
- Przyjęcie na Hutniku pracownika i kibiców angielskiego klubu Chesterfield, co zostało zauważone przez dziennikarzy;
- W ramach dbania o reklamodawców przed ostatnim meczem u siebie (przy okazji cyklicznego przekazywania sponsorom biletów na mecze Hutnika) spotkałem się z „sezonowymi” sponsorami, w celu zachęcenia do kontynuacji wspierania klubu;
- MITTAL STEEL POLAND (MSP): regularne przekazywanie do Katowic (siedziba koncernu) oddźwięków jakie w mediach lokalnych mają rozmowy prowadzone pomiędzy klubem a MSP; organizacja akcji mających na celu wyrażenie i ukierunkowanie nadziei związanych z wsparciem przez MSP; uzupełnienie materiałów przygotowywanych przez Prezesa Spółki dla przedstawiciela MSP goszczącego na Hutniku (m.in. koszulka piłkarska Hutnika z logo Mittal Steel Poland).
marketing pisze:Działalność Marketingowca w maju:
- przedstawienie oferty reklamowej 5 firmom (2 nowohuckie, 2 lokalne, 1 wchodząca na rynek małopolski). Dwie z nich (w tym jeden browar) nie wyraziły zainteresowania, argumentując odmowę poziomem sportowym naszego zespołu oraz zaangażowaniem we wspieranie innych dyscyplin. Jedna firma (rozmowy z nią były możliwe dzięki pomocy forumowicza: HDS) po początkowym zainteresowaniu, przeanalizowawszy sytuację nie zdecydowała się na współpracę. Jedna firma (Restauracja KFC) zgodziła się na współpracę, ale na zasadach barterowych. Rozmowy z ostatnią z firm trwają, uzgodniono że umowa reklamowa (baner) zostanie zawarta na przyszły sezon.
- Organizacja porozumienia między Hutnikiem a Nowa Huta Rugby Klub. Ma ono na celu urozmaicenie oferty sportowej jaką dla mieszkańców mają Suche Stawy (idea tworzenia nieoficjalnego Centrum Sportu w Nowej Hucie), co w praktyce przekłada się na argumenty w rozmowach z Urzędnikami Miejskimi nt modernizacji obiektów. Obecność rugbistów na obiektach Hutnika powoduje, że światło reflektorów kamer, które skupiają na sobie rugbiści pada także na Hutnika. Wreszcie obiekty muszą żyć, jak najwięcej osób ma z nich korzystać. Powyższe powody mają znaczenie także w rozmowach ze sponsorami. Rugbiści korzystają z terenu przy graffiti oraz (odpłatnie) z jednej szatni w pawilonie przy boisku wielofunkcyjnym. Pierwszym efektem współpracy był Międzynarodowy Turniej Rugby na Hutniku, relacjonowany przez media, interesujący na tyle by ściągnąć na Hutnika Prezydenta Miasta.
- Dystrybucja biletów na mecz derbowy z rezerwami Wisły;
- Przyjęcie na Hutniku pracownika i kibiców angielskiego klubu Chesterfield, co zostało zauważone przez dziennikarzy;
- W ramach dbania o reklamodawców przed ostatnim meczem u siebie (przy okazji cyklicznego przekazywania sponsorom biletów na mecze Hutnika) spotkałem się z „sezonowymi” sponsorami, w celu zachęcenia do kontynuacji wspierania klubu;
- MITTAL STEEL POLAND (MSP): regularne przekazywanie do Katowic (siedziba koncernu) oddźwięków jakie w mediach lokalnych mają rozmowy prowadzone pomiędzy klubem a MSP; organizacja akcji mających na celu wyrażenie i ukierunkowanie nadziei związanych z wsparciem przez MSP; uzupełnienie materiałów przygotowywanych przez Prezesa Spółki dla przedstawiciela MSP goszczącego na Hutniku (m.in. koszulka piłkarska Hutnika z logo Mittal Steel Poland).
"pewna" osoba bedzie troche chyba niezadowolona z czegos o czym zapomniales przy tej okazji jak i wspomnianej przezemnie podczas powrotu ze swodnika

pozdro
moze troche głupi pomysł, ale
http://www.portowcy.net/myred/features.php
mozna by bylo zrobic np. Hutnik.org albo Hutnik.hk tylk ktos musialby sypnąć $$

http://www.portowcy.net/myred/features.php
mozna by bylo zrobic np. Hutnik.org albo Hutnik.hk tylk ktos musialby sypnąć $$
nom - org, net, com, no-ip.org, bardziej kojażą się z Hutnikiem Kraków nizeli Hutnik.krakow.pl i hutnik-krakow.plhuteusz pisze:mozna by bylo zrobic np. Hutnik.org albo Hutnik.hk tylk ktos musialby sypnąć $$
_KaeS_ pisze:Też bym chciał tą koszulke o której Huteusz wcześniej wspomniał ale grają w nich bodajże "Oldboye"
Jakuza pisze:Grają w nich rezerwiści więc zapomnij.
HDS pisze:nom - org, net, com, no-ip.org, bardziej kojażą się z Hutnikiem Kraków nizeli Hutnik.krakow.pl i Hutnik-krakow.plhuteusz pisze:mozna by bylo zrobic np. Hutnik.org albo Hutnik.hk tylk ktos musialby sypnąć $$
Hmm... Nie wiem o co ci chodzi, ale Hutnik.HK sie kojarzy z Hutnikiem (HK od Hutnik Kraków)
Jakbym miał kase to bym sobie kupił ks-hutnik.pl albo coś w tym stylu, ale jako że nie mam, to musze mieć "no-ip.org" ...
Działalność Marketingowca w czerwcu:
- kontakt z 3 firmami w celu pozyskania sponsorów, jedna z nich (Restauracja KFC) zgodziła się na barter i w zamian za dołączenie do biletów ulotek, dostarczyła na stadion podczas meczu pizze dla kibiców;
- opracowałem nową ofertę reklamową (w formie drukowanej jest ona także za darmo do odebrania w klubie, na wypadek gdyby ktoś z forumowiczów miał pomysł na firmę, któa może być nią zainteresowana);
- przygotowanie transparentów adresowanych do bezpośrednio do władz Mittal Steel, a pośrednio do mieszkańców Nowej Huty, przy okazji festynu na Suchych Stawach (dziękuję za pomoc kibicom);
- reprezentowanie Zarządu w rozmowach z kandydatami na trenera I drużyny;
- nawiązanie współpracy z Domem Samopomocy "VITA" (zajęcia na obiktach,wejścia dla dzieci i wychowanków Domu na mecze Hutnika).
- kontakt z 3 firmami w celu pozyskania sponsorów, jedna z nich (Restauracja KFC) zgodziła się na barter i w zamian za dołączenie do biletów ulotek, dostarczyła na stadion podczas meczu pizze dla kibiców;
- opracowałem nową ofertę reklamową (w formie drukowanej jest ona także za darmo do odebrania w klubie, na wypadek gdyby ktoś z forumowiczów miał pomysł na firmę, któa może być nią zainteresowana);
- przygotowanie transparentów adresowanych do bezpośrednio do władz Mittal Steel, a pośrednio do mieszkańców Nowej Huty, przy okazji festynu na Suchych Stawach (dziękuję za pomoc kibicom);
- reprezentowanie Zarządu w rozmowach z kandydatami na trenera I drużyny;
- nawiązanie współpracy z Domem Samopomocy "VITA" (zajęcia na obiktach,wejścia dla dzieci i wychowanków Domu na mecze Hutnika).